جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان افزونه Bulky، ویرایش گروهی محصولات ووکامرس

دانلود رایگان افزونه Bulky، ویرایش گروهی محصولات ووکامرس

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

افزونه ویرایش جمعی محصولات ووکامرس | افزونه Woocommerce Bulk Edit Products

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که مدیران سایت های فروشگاهی که چندین محصول در معرض فروش دارند، چگونه قیمت های سایت فروشگاهی خود را با نوسانات قیمت های بازار تطبیق می دهند و اطلاعات فروشگاه خود را بروزرسانی می کنند؟ آیا مدیریت سفارشات یک فروشگاه اینترنتی که روزانه چندین سفارش دریافت می کند صرفا از طریق امکانات ووکامرس امکان پذیر است؟! آیا مدیریت تخفیفات در چنین سایتی با انبوه استراتژی های قیمتی که در طول سال اتخاذ می کند کار آسانی است؟! بدون شک ویرایش تک تک محصولات، رسیدگی به تک تک سفارشات و تخفیفات، آن هم در یک فروشگاه بزرگ، توسط عوامل انسانی کاری طاقت فرسا و غیر ممکن است. آنچه شما را کمک می کند برای مدیریت بهتر وقت و انرژی شما، این است که امکانی بوجود بیاید که شما لیستی همانند اکسل از محصولات، سفارشات و تخفیفات فروشگاه خود در یک جدول و در یک نگاه با گسترده ترین و ساده ترین امکانات در اختیار داشته باشید. اگر شما مدیر یک سایت فروشگاهی هستید و در بستر وردپرس فعالیت می کنید، خبر خوش به شما عرضه افزونه بالکی به عنوان یک افزونه فروشگاهی کاملا حرفه ای و پیشرفته با رابط کاربری بسیار ساده و فیلترهای بی نظیر برای ویرایش گروهی محصولات ووکامرس است.

woocommerce bulk edit product 3 in 1 plugins

معرفی افزونه Bulky

افزونه ویرایش گروهی و اکسلی محصولات ووکامرس یا همان Woocommerce Bulk Edit Products شما را در ویرایش دسته ای محصولات فروشگاهتان یاری می کند.

شما با این افزونه وردپرس ابزارهای ساده و پیشرفته کافی را برای فیلتر ویژگی های مختلف موجود در محصولات ساده و متغیر مانند شناسه، عنوان، محتوا، چکیده، نامک، کد محصول، تاریخ ارسال، محدوده قیمت عادی و قیمت فروش، محدوده تاریخ فروش، مقدار موجودی انبار، نوع محصول، دسته بندی ها و سایر خصوصیات محصولات در اختیار شما قرار می دهد.

با این افزونه، مدیر سایت فروشگاهی می تواند به سرعت فیلدهای محصولات مورد نظر را جستجو و فیلتر کرده و به صورت گروهی با آنها کار کند. به طور خلاصه، این افزونه به شما این امکان را می دهد که در وقت خود صرفه جویی کرده و در هنگام کار با محصولات به طور گروهی ویرایشات را انجام دهید.

ما به شما این اطمینان را می دهیم که بعنوان مسئول یک سایت فروشگاهی پس از تهیه این افزونه، دائما از آن استفاده خواهید کرد و مانند یک فایل اکسل حرفه ای همیشه صفحه آن روی مرورگر کامپیوتر شما باز خواهد بود و به میزان قابل توجهی در وقت و انرژی شما برای مدیریت محصولات فروشگاهتان صرفه جویی خواهد شد.

ویژگی های حرفه ای افزونه Bulky

افزونه ویرایش گروهی محصولات ووکامرس به شما این امکان را می دهد که تاریخچه تغییرات و ویرایشات محصولات را مشاهده کنید و حتی آنها را در مهلتی که قبلا در تنظیمات مشخص کرده اید، بازگردانی کنید.

شما می توانید بدون مراجعه به قسمت افزودن محصول در منوی ووکامرس و لود شدن صفحه، یک محصول جدید در اکسل محصولات اضافه کنید. با دابل کلیک کردن روی هر فیلد می توانید مقدار آن فیلد را به راحتی تغییر دهید. با کلیک راست روی عنوان ستون ها، اگر عددی باشند می توانید ترتیب محصولات را نسبت به مقدار خصوصیت آن ستون بصورت صعودی یا نزولی نمایش دهید و یا مقادیر را با واحد یا درصد مشخصی به طور گروهی افزایش یا کاهش دهید.

ولی آنچه که افزونه ویرایش گروهی و اکسلی محصولات ووکامرس را تبدیل به یک ویرایشگر حرفه ای می کند، ویژگی هایی از قبیلِ محیط حرفه ای و مشابه اکسل، اکسل محصولات و سفارشات و تخفیفات، امکان رُند کردن قیمت ها تا 3 رقم، افزودن و ویرایش محصولات داخل اکسل محصولات، امکان درج قیمت های تبلیغاتی برای جذب بیشتر مشتریان، فیلتر فوق حرفه ای محصولات و مشخصات آنها می باشد.

ویرایش گروهی و اکسلی محصولات ووکامرس

محیط کاربری حرفه ای و مشابه اکسل

افزونه Bulky - اکسل محصولات ووکامرساز خصوصیت های مهم افزونه بالکی که آن را از سایر افزونه های مشابه جدا می کند، خاصیت اکسلی بودن آن است. افزونه Woocommerce Bulk Edit Products سه لیست کاملا حرفه ای شبیه به محیط نرم افزار Excel برای محصولات، سفارشات و کدهای تخفیف فروشگاه اینترنتی شما در اختیارتان قرار می دهد که در حالت ایجکس می توانید با انتخاب فیلدها و drag کردنِ آن ها به فیلدهای دیگر در همان ستون مقدار را کپی کنید.

افزونه ویرایش گروهی و اکسلی ووکامرس - اکسل سفارشات

افزونه بالکی - اکسل تخفیفات

شما در این افزونه همانند محیط Excel می توانید از دابل کلیک، راست کلیک، کلیدهای میانبر ctrl+Z، ctrl+C و ctrl+V برای عمل های مشابه در نرم افزار مذکور استفاده کنید. شک نکنید که این نرم افزار همان چیزیست که شما برای ویرایش محصولاتتان نیاز دارید.

امکان رُند کردن قیمت ها تا 3 رقم

افزونه ویرایش گروهی محصولات ووکامرس - امکان گرد کردن قیمت تا 3 رقمبا استفاده از این افزونه ویرایش گروهی ، می توانید قیمت محصولات خود را تا دو یا سه رقم رُند کنید و قیمت نهایی محصولاتتان را به مشتریان سایت خود عرضه کنید.

افزونه Bulky - قابلیت رند کردن تا 3 رقم قیمت ها

تغییر بدون گِرد کردن : در این حالت می توانید با تعیین مقدار مورد نظر، قیمت های مورد انتخاب را با استفاده از علامت های مثبت یا منفی سمت چپ تصویر بالا، افزایش یا کاهش دهید.

گِرد کردن دو رقمی : در این حالت براساس مقدار مورد نظری که در فیلد سمت راست تعیین نموده اید، مقادیر انتخابی را تا دو رقم انتهایی (100 تایی) می توانید رُند کنید.

گِرد کردن سه رقمی : در این حالت براساس مقدار مورد نظری که در فیلد سمت راست تعیین نموده اید، مقادیر انتخابی را تا سه رقم انتهایی (1000 تایی) می توانید رُند کنید.

امکان درج قیمت های تبلیغاتی

افزونه Bulky - قابلیت گرد کردن تبلیغاتی

از خصوصیت های شاخص و حرفه ای افزونه Bulky امکان تغییر شکل قیمت ها به صورتی است که مشتریان را می تواند بهتر برای خرید محصولات شما ترغیب کند. شما با این افزونه وردپرس می توانید قیمت محصولات را به صورت گروهی و دسته بندی شده با درصد یا عددی افزایش یا کاهش دهید. همچنین می توانید با گزینه ی قیمت تبلیغاتی، شکل قیمت های خود را به صورت قیمت های شامل عدد 9 که در انتهای بازه قیمتی مورد نظر قرار دارند را در هر تعداد رقمی که می خواهید نمایش دهید. پنل قیمت تبلیغاتی را در زیر مشاهده می کنید :

افزونه Bulky - قابلیت گرد کردن تبلیغاتی

با توجه به تصویر فوق شما می توانید ارقام قیمت ها را بر اساس مقداری که در فیلد سمت راست تعیین نموده اید، به صورت ارقام گِرد شده در انتهای بازه ی قیمتیِ موجود تبدیل کنید. یعنی قیمت ها مانند ارقامی شامل عدد 9 باشند که در قیمت های تجاری مرسوم می باشد. بطور مثال قیمت 3540 تومان با 10 درصد گِرد کردن و تا 3 رقم تبلیغاتی، به قیمت 3900 تومان تبدیل می شود.

فیلتر فوق حرفه ای محصولات و مشخصات آنها

یک فیلتر حرفه ای در این افزونه وجود دارد که به شما اجازه می دهد محصولات مورد نظرتان را که میخواهید ویرایش کنید، به راحتی هر چه تمام تر براساس مشخصه های متعدد آنها مشاهده و فیلتر کنید. فیلترهای مختلفی که افزونه در اختیار شما قرار می دهند عبارتند از :

فیلتر محصولات ووکامرس در افزونه بالکی

  • فیلتر بر اساس شناسه محصولات: می توانید طیف وسیعی از محصولات را با شناسه محصول، شناسه های جداگانه با کاما فیلتر کنید.
  • فیلتر بر اساس عنوان محصولات: این به شما امکان می دهد یک محصول را با عناوین محصول که می تواند شامل، دقیق ، مستثنی ، ابتدا و انتهای نام محصولات فیلتر کنید.
  • فیلتر با چکیده محصولات: می توانید محصولی را با گزیده ای که می تواند دقیق باشد ، مانند محتویات شروع ، پایان یا خالی ، فیلتر کنید.
  • فیلتر با نامک محصولات: این امکان را به شما می دهد تا محصولی را که می تواند دقیق باشد یا مانند باشد یا شروع ، پایان یا خالی باشد ، فیلتر کنید.
  • فیلتر براساس کد محصول: این به شما این امکان را می دهد که محصولی را با کد محصول فیلتر کنید که می تواند دقیق باشد ، مانند محتویات اولیه ، پایان ، یا خالی.
  • تاریخ ارسال: می توانید محصولات را بر اساس تاریخ ارسال فیلتر کنید.
  • قیمت عادی: می توانید محصولات را در طیف وسیعی از قیمت ها فیلتر کنید.
  • قیمت فروش: می توانید محصولات را در طیف وسیعی از قیمت های فروش فیلتر کنید.
  • تاریخ فروش: گزینه فیلتر کردن محصولات بر اساس تاریخ فروش.
  • مقدار موجودی: می توانید محصولات را در طیف وسیعی از سهام فیلتر کنید.
  • عرض: می توانید محصولات را در طیف وسیعی از عرض ها فیلتر کنید.
  • ارتفاع: می توانید محصولات را در طیف وسیعی از ارتفاع فیلتر کنید
  • طول: می توانید محصولات را در طیف های مختلف فیلتر کنید
  • وزن: می توانید محصولات را در محدوده وزنی فیلتر کنید.
  • نوع محصول: محصولات را بر اساس نوع آنها ساده ، متغیر ، خارجی/وابسته ، گروه بندی کنید.
  • وضعیت محصول: محصولات را بر اساس وضعیت فیلتر کنید: پیش نویس ، در حال تعلیق ، خصوصی ، عمومی.
  • وضعیت موجودی: می توانید محصولات را بر اساس وضعیت موجودی آنها مانند موجودی ، خارج از انبار ، یا مرجوع شده فیلتر کنید.
  • ویژه: محصولات را از لحاظ ویژه بودن آنها با بله یا خیر فیلتر کنید.
  • قابل دانلود: می توانید محصولات را از لحاظ دانلودی بودن فیلتر کنید.
  • به صورت جداگانه فروخته می شود: محصولات قابل فروش به صورت جداگانه را فیلتر کنید.
  • قابل ارجاع: فیلتر محصولاتی که امکان سفارش مجدد دارند فیلتر کنید.
  • نویسنده: محصولات را براساس نویسنده فیلتر کنید.
  • کاتالوگ: محصولات را بر اساس نمای کاتالوگ فیلتر کنید: خرید و نتایج جستجو ، فقط خرید ، فقط نتایج جستجو ، پنهان.
  • برچسب ها: می توانید برچسب ها یا برچسب های مختلف محصولات را برای فیلتر کردن محصولات انتخاب کنید.
  • ویژگی های محصول: اگر ویژگی های عمومی را در تنظیمات ویژگی های ووکامرس ایجاد کرده اید، در این تنظیم نشان داده می شوند. علاوه بر این، می توانید از ویژگی های عمومی محصول برای فیلتر کردن محصولات برای ویرایش استفاده کنید. پس از انتخاب یک ویژگی ، می توانید مقادیر مشخصه محصول مورد نظر را برای فیلتر عمیق تر انتخاب کنید.

فیلتر مشخصات محصول در افزونه bulky جهت ویرایش یا عدم ویرایش :

فیلتر مشخصات محصولات ووکامرس

شما با افزونه ویرایش گروهی و اکسلی محصولات ووکامرس، به راحتی می توانید یک یا چند فیلد محصول را برای کار روی آنها انتخاب کنید. به طور خاص ، این امر به فیلتر کردن فیلدهای مورد علاقه شما و مشاهده راحت تر و موثر تر اشیاء و جداول کمک می کند. فیلدها را می توان از جمله تصویر، کد محصول، نامک، توضیحات، شرح کوتاه، گالری، ویژگی ها، گروه بندی شده، آدرس محصول، متن دکمه، وضعیت، رمز عبور، ویژگی های ویژه، قیمت عادی، قیمت فروش، تاریخ فروش از، تاریخ فروش تا، مدیریت مالیات، مالیات، وضعیت مالیات، مجاز به سفارش مجدد، به صورت جداگانه فروخته می شود، مجازی ، دسته ها ، برچسب ها ، عرض ، ارتفاع ، طول ، وزن ، گران فروشی ، فروش متقابل ، قابل بارگیری ، یادداشت خرید ، سفارش منو ، فعال کردن نظرات ، نمای کاتالوگ ، کلاس حمل و نقل. اگر همه فیلدها را فیلتر می کنید باید خالی بگذارید.

اگر نیاز دارید همه فیلدهای محصول را فیلتر کنید اما برخی از فیلدها باید حذف شوند ، می توانید یک یا/و بسیاری از فیلدها را برای این منظور انتخاب کنید.

کار با جدول و سلول های افزونه :

  • انتخاب اشیاء، کل جدول؛ ستون ها؛ ردیف ها
  • بازگردانی ویرایش
  • برای ویرایش هر چیزی روی آن کلیک راست کنید
  • کپی و پیست کردن
  • می توانید با موس محدوده ای را انتخاب کنید.
  • با کشیدن دسته پر کردن، ویرایش را روی سلول های دیگر اعمال کنید
  • حذف موارد انتخاب شده
  • ترتیب صعودی
  • ترتیب نزولی
  • پیدا کردن و جایگزین کردن

سایر ویژگی های برجسته در افزونه bulky

  • ابزار جستجو برای یافتن فیلدهای ویرایش. از طرف دیگر ، می توانید در وقت خود صرفه جویی کنید تا سریعاً به دنبال زمینه هایی باشید که می خواهید ویرایش کنید.
  • گزینه بارگذاری تغییرات
  • سفارشات را بر اساس شناسه ، عنوان ، قیمت عادی ، قیمت فروش ، کد محصول فیلتر کنید. حتی بیشتر ، می توانید سفارشات را بر اساس برخی از فیلدهای موجود فیلتر کنید
  • هنگام بارگیری مجدد صفحه ، فیلتر را ذخیره کنید. به طور خاص ، دکمه ذخیره فیلتر به ذخیره تمام تنظیمات شما کمک می کند تا گزینه های انتخاب شده حتی در هنگام بارگیری صفحه باقی بمانند.
  • ویرایش گروهی متافیلدهای سفارشی از افزونه های دیگر.
  • مشاهده تاریخچه ویرایشها

افزونه بالکی یک از بهترین افزونه های ویرایش گروهی محصولات به صورت ایجکس (ajax) است که بوسیله یک رابط کاربری ساده و جذاب امکان ویرایش و تغییر محصولات را به صورت دسته جمعی فراهم می کند. ویرایشگر این افزونه با کلیدهای میانبر ctrl+c، Ctrl+v و … به سادگی کار می کند.

تذکر مهم : این افزونه در خصوص ویژگی های محصولات متغیر، قابلیت ویرایش گروهی را ندارد و فقط می توانید به صورت تکی در جدول، ویژگی های این گونه از محصولات را مشاهده و ویرایش نمایید. سایر محصولات قابلیت ویرایش گروهی ویژگی ها را دارا می باشند.

نکته مهم : در بخش متافیلدها فقط امکان درج متای فیلدهایی از نوع text input، number input, arrey, checkbox, text editor, JSON, calendar, image, select, multiselect وجود دارد و فیلدهایی از نوع های دیگر امکان درج آن ها وجود ندارد.

 

مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *