جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان افزونه AI Assistant دستیار هوش مصنوعی المنتور

دانلود رایگان افزونه AI Assistant دستیار هوش مصنوعی المنتور

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

افزونه دستیار هوش مصنوعی برای المنتور | افزونه تولید محتوا با chatgpt | افزونه تولید تصویر برای المنتور | افزونه هوش مصنوعی المنتور

معرفی افزونه AI Assistant for Elementor

افزونه دستیار هوش مصنوعی المنتور، یک افزونه حرفه‌ای است که با پشتیبانی از زبان فارسی، این امکان را به شما می‌دهد تا محتوای سایت خود اعم از متن، تصویر و کد HTML، کد برنامه‌نویسی را در کمترین زمان ممکن از طریق هوش مصنوعی تولید کنید. افزونه AI Assistant for Elementor برای اولین بار در ایران بدون نیاز به API و به صورت کاملا رایگان امکان استفاده شما از خدمات ChatGPT را توسط المنتور در اختیارتان قرار می دهد. اگر چه از API اختصاصی شما نیز پشتیبانی می‌کند اما برای تولید محتوای متنی، بدون نیاز به API نیز می‌توانید از این افزونه وردپرس هستید.

افزونه دستیار هوش مصنوعی المنتور مبتنی بر ChatGPT قابلیت های جذابی را به صفحه ساز المنتور شما اضافه کرده و تولید محتوا برای وبسایت شما را جذاب تر از همیشه می کند.

AI Assistant for Elementor – OpenAI GPT

امکانات افزونه AI Assistant for Elementor، دستیار هوش مصنوعی المنتور

 

امکانات افزونه دستیار هوش مصنوعی برای المنتور

همانطور که می‌دانید در چند سال اخیر، هوش مصنوعی پیشرفت های شگفت انگیزی در بسیاری از حوزه‌ها داشته و در این میان طرفداران فراوانی را به سمت استفاده از این فناوری نوین سوق داده است. پس از معرفی ChatGPT از سوی شرکت OpenAI طولی نکشید که استفاده از آن با سرعت شگفت انگیزی فراگیر شد و اکنون در بسیاری از حوزه‌های تکنولوژی از جمله تولید محتوا برای وبسایت‌ها نیز از کاربرد آن نمی‌توان گذشت.

افزونه AI Assistant for Elementor یک افزودنی المنتور است که ضمن سازگاری با هاست های ایرانی و خارجی بدون نیاز به API از وبسایت  OpenAI، خدماتی مانند تولید محتوای متنی، تولید کدهای html و تولید کدهای دلخواه به زبان های مختلف برنامه نویسی را در کمتر از 30 ثانیه در اختیار شما قرار می دهد.

شایان ذکر است که این محصول برای تولید تصاویر نیازمند API اختصاصی است.

برای دسترسی به قابلیت های افزونه دستیار هوش مصنوعی المنتور، کافیست از المان های تاثیر پذیر از این افزونه در المنتور استفاده کنید. از جمله این المان ها که می توانید با کشیدن و رها کردن آن ها به صفحه خود به دستار هوش مصنوعی المنتور دسترسی داشته باشید عبارتند از:

  • المان سربرگ

با کشیدن و رها کردن این المان به درون صفحه می توانید با کمک هوش مصنوعی عنوان دلخواه مدنظر خود را با وارد کردن چند کلید واژه، دریافت نمایید.

  • المان ویرایشگر متن

این المان را می‌توان پرکاربردترین المان صفحه‌ساز المنتور دانست که محتوای متنی را در وبسایت شما نمایش می‌دهد. پس از رها کردن این المان به درون صفحه قادر خواهید بود تا به کمک افزونه دستیار هوش مصنوعی المنتور، تنها با وارد کردن عنوان مناسب و چند کلیدواژه مرتبط، متن دلخواه خود را با لحن و سبک مدنظر خود تحویل بگیرید.

نحوه تولید محتوا با هوش مصنوعی برای المنتور با افزونه AI Assistant for Elementor

  • المان تصویر افزونه AI Assistant for Elementor

قابلیت جذاب دیگری از افزونه هوش مصنوعی المنتور، تولید تصویر در انواع سبک های تصویری است. با کشیدن و رها کردن این المان به درون صفحه می توانید عنوان تصویر مدنظر خود را (البته به انگلیسی)، وارد کرده و در کمتر از 30 ثانیه تصویر خود را در بیش از بیست سبک مختلف دریافت نمایید.

تولید تصویر با هوش مصنوعی توسط افزونه AI Assistant for Elementor

  • المان HTML

گاهی ممکن است نیاز داشته باشید از کدهای HTML در وبسایت خود استفاده کنید، اما با این زبان آشنایی کافی نداشته باشید. کافیست پس از کشیدن و رها کردن این المان، با این تولید محتوا با هوش مصنوعی برای المنتور دستورات استاندار مربوط به کدهای HTML را حتی به زبان فارسی وارد کرده و در کمتر از 30 ثانیه کد html تولید شده را دریافت نمایید.

ایجاد کد HTML در المنتور با افزونه دستیار هوش مصنوعی برای المنتور

  • المان Code Highlight

این المان در نسخه افزونه المنتور پرو در دسترس می باشد. با کشیدن و رها کردن این المان به درون صفحه قادر خواهید بود، با دستورات استاندارد مربوط به زبان‌های برنامه نویسی مختلف کدهای مربوطه را دریافت نمایید. این المان از بیش از بیست نوع زبان برنامه نویسی پشیتبانی می کند.

تولید کد برنامه نویسی با افزونه AI Assistant for Elementor، هوش مصنوعی برای المنتور

 

ارائه افزونه‌ای مبتنی بر ChatGPT با پشتبانی از زبان فارسی و بدون نیاز به API برای اولین بار در ایران، دریچه کوچکیست برای ورود شما کاربران گرانقدر به دنیای هوش مصنوعی…

افزونه AI Assistant for Elementor راست چین به شما کمک می‌کند تا بدون نیاز به API، توسط هوش مصنوعی، محتوا، تصویر، کد HTML و کد برنامه‌نویسی را در المنتور تولید کنید.

مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *