جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان افزونه گولاگین، ورود و ثبت نام با گوگل

دانلود رایگان افزونه گولاگین، ورود و ثبت نام با گوگل

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

افزونه ورود و ثبت نام با گوگل

افزونه گولاگین یک افزونه مدیریت پروفایل است که کاربران ورود و ثبت نام با گوگل را می توانند به راحتی و فقط با یک کلیک در سایت انجام دهند. همچنین شما به راحتی با این روش می توانید کاربران خود را احراز هویت کامل نمایید.

از فواید افزونه گولاگین نسبت به افزونه های مشابه سبک و کم حجم بودن افزونه است زیرا افزونه گولاگین فقط برای ورود و ثبت نام با گوگل توسعه داده شده و بار اضافی برای سایت شما به وجود نمی آورد و باعث سنگین شدن وبسایت شما نمیشود.

نکته : افزونه گولاگین با افزونه های  زیر کاملا هماهنگی دارد لذا شما میتوانید با استفاده از تنظیمات گولاگین دکمه ورود و ثبت نام با گوگل را به صفحات ورود و ثبت نام افزونه های زیر با یک کلیک اضافه کنید.

  1. افزونه ورود و ثبت نام با موبایل digits
  2. افزونه عضویت حرفه ای Ultimate Member
  3. افزونه ووکامرس – پنل کاربری ووکامرس و صفحه ورود و ثبت نام ووکامرس
  4. فرم ورود و ثبت نام وردپرس

نکته : افزونه گولاگین با افزونه صفحه ساز المنتور هماهنگ است لذا شما میتوانید با ویجیت اختصاصی افزونه گولاگین دکمه ورود با گوگل را با افزونه صفحه ساز قدرتمند المنتور در هر جای قالب خودتان به راحتی قرار دهید و ظاهر دکمه را مدیریت نمایید.

یکی از مهم ترین بخش های سایت مدیریت کاربران است. افزونه Gologin یک محصول ایرانی است و می توان پنلی برای فعالیت کاربران طراحی نمود یا به هر نحوی ورود و خروج آنان را کنترل کرد. حتما تا به حال سایت هایی را دیده اید که امکان ورود از طریق گوگل را به سایت خود اضافه کرد اند. عضویت و ورود در وردپرس با اکانت گوگل این امکان را به شما می دهد تا کاربران بدون نیاز به پر کردن فیلدهای گوناگون تنها با چند کلیک ساده وارد سایت شما شوند. این کار در جلب نظر کاربران شما نقش بسیار مهمی را ایفا خواهد کرد. بدین ترتیب کاربران می توانند به سادگی به سایت شما وارد شده و فعالیت کنند. اگر شما هم به دنبال این هستید تا امکان عضویت با گوگل در وردپرس را فراهم کنید افزونه وردپرس ورود و ثبت نام با گوگل گولاگین انتخاب مناسبی میباشد.

بسیاری از مدیران وب‌سایت‌های وردپرسی یا طراحان سایت مبتدی، همواره برایشان جای سوال بوده است که چگونه می‌توان این قابلیت را به وب‌سایت‌های وردپرسی اضافه کرد؟ آیا برای افزودن این قابلیت، نیاز به دانش برنامه‌نویسی هست؟ و یا اصلا چرا اغلب کسب‌و‌کار های اینترنتی مشهور و معتبر از این امکان برای وب‌سایت خود استفاده می‌کنند؟ مزیت و کاربرد آن چیست؟

دلیل اصلی افزودن قابلیت ورود با اکانت گوگل

یکی از سوالاتی که احتمالا فکر شما را نیز درگیر کرده است ، این است که اصلا چرا ما به عنوان صاحبان کسب‌و‌کار اینترنتی و یا یک طراح وب‌سایت باید این قابلیت را به وب‌سایت خود اضافه کنیم؟

امروزه اکثر افراد روزانه به صورت میانگین در 4-5 وب‌سایت با توجه به سن، جنسیت، شغل خود و… ثبت نام می‌کنند و برای این کار نیاز به ایجاد نام کاربری، گذرواژه، آدرس ایمیل، شماره همراه و… دارند و همیشه برای ورود به ناحیه کاربری خود در هر وبسایتی باید تعداد انبوهی از اطلاعات را حفظ کنند و به سختی وارد وب‌سایت مورد نظرشان شوند. “این موضوع حداقل برای ما ایرانی ها کمی آزار دهنده هست. 🙂 چرا که سعی می‌کنیم هوشمندانه‌ترین راه ممکن برای انجام یک‌کار را پیدا کنیم. 😀

در ادامه به قابلیت های جالب افزونه ثبت نام ورود و ثبت نام با جیمیل گولاگین میپردازیم.

افزونه ورود و ثبت نام با گوگل گولاگین

ورود و عضویت در سایت وردپرس با اکانت جیمیل

حال سوالی که احتمالا برای بسیاری از افراد پیش می‌آید، افزونه وردپرس ورود و ثبت نام با اکانت جیمیل گوگل چیست و چگونه می‌توان به وب‌سایت ما کمک کند؟

در پاسخ به این سوال می‌توان گفت که افزونه‌های ورود با گوگل گولاگین در واقع به صاحبان وبسایت های وردپرسی این امکان را می‌دهد که با نصب و فعال سازی آن بتوانند اجازه دسترسی کابران به اکانت گوگل خود را در صفحه ورود یا ثبت نام (Register | Login) یا هرجای دیگر از وبسایت خود بدهند و در نتیجه کاربران نیز بدون حفظ کردن نام کابری و پسورد و… به راحتی وارد ناحیه کاربری خودشان شوند.

با خرید و دانلود افزونه گولاگین از از راست چین از پشتیبانی واقعی کمتر از 24 ساعت و 6 ماه ضمانت بازگشت وجه (نقدی) بهره مند خواهید شد.

مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *