جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان افزونه کوتاه کننده لینک وردپرس BetterLinks Pro

دانلود رایگان افزونه کوتاه کننده لینک وردپرس BetterLinks Pro

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

کوتاه کننده لینک وردپرس | افزونه کوتاه کننده لینک | افزونه تغییر مسیر لینک BetterLinks Pro | افزونه ریدایرکت لینک | افزونه مدیریت لینک BetterLinks 

معرفی افزونه BetterLinks Pro

پلاگین کوتاه کننده لینک وردپرس یک افزونه کاربردی مدیریت لینک پیشرفته برای ایجاد و کوتاه کردن آدرس های اینترنتی سایت شما است، اطلاعات دقیقی درباره لینک های کوتاه شده به شما داده و آنها را دسته بندی می کند. استفاده از لینک کوتاه در کمپین های تبلیغاتی برای معرفی محصولات و برند شما نقش مهمی دارد. با افزونه BetterLinks، می‌توانید هر آدرس اینترنتی را بدون شکستن آن کوتاه کنید، تغییر مسیرهای فوری ایجاد کرده و تجزیه و تحلیل‌های لینک ها را ردیابی کنید.

افزونه BetterLinks Pro یا قابلیت ادغام با گوگل آنالتیکس امکان ردیابی لینک ها را فراهم کرده و اطلاعات دقیقی درباره نرخ کلیک آنها ارائه می کند.

ویژگی های افزونه BetterLinks 

 

 ویژگی های کوتاه کننده لینک وردپرس BetterLinks  

در ادامه به توضیحات امکانات این افزونه وردپرس می پردازیم :

  • تجزیه و تحلیل لینک داخلی

سیستم تجزیه و تحلیل داخلی در افزونه BetterLinks می تواند داده های دقیقی را در مورد لینک های کوتاه شده به شما بدهد و به اندازه گیری آسان عملکرد کمپین شما کمک کند.

  • انتقال با یک کلیک

می توانید بدون هیچ مشکلی با وارد کردن داده ها از سایر افزونه ها به BetterLinks انتقال دهید. می توانید فقط یک فایل داده لینک را مستقیماً وارد کنید.

  • گزینه های لینک

گزینه های لینک بیشتری برای لینک های خود دریافت خواهید کرد. می‌توانید گزینه‌هایی مانند «nofollow»، «sponsered»، «ارسال پارامتر» و «ردیابی» را فعال کنید.

  • برچسب ها و دسته بندی های سفارشی

می توانید لینک های خود را به یک دسته اضافه کنید و به لینک های تغییر مسیر خود برچسب اضافه کنید. مدیریت لینک ها زمانی که به درستی دسته بندی و برچسب گذاری شوند بسیار آسان تر می شود.

  • امکان کشیدن و رها کردن لینک ها

مدیریت لینک ها با رابط کاربری کشیدن و رها کردن بسیار آسان تر است. می توانید بهره وری خود را افزایش دهید و لینک های کوتاه شده خود را سریعتر مدیریت کنید.

  • انواع تغییر مسیر چندگانه

می توانید لینک ها را به راحتی تغییر مسیر دهید. در حال حاضر، BetterLinks چندین نوع تغییر مسیر لینک را ارائه می دهد: لینک های تغییر مسیر 301 (دائمی)، 307 (موقت) و 302 (موقت).

  • تنظیم تاریخ انقضای لینک

BetterLinks به شما امکان می دهد تاریخ و زمان انقضای لینک را تعیین کنید تا به شما کمک کند آدرس های اینترنتی خود را بهتر در وب سایت وردپرس خود مدیریت کنید.

  • سازگار با تجزیه و تحلیل گوگل

با BetterLinks  به راحتی می توانید گوگل آنالیتیکس را در وب سات خود پیکربندی کنید تا بتوانید اطلاعات دقیقی در مورد لینک های وب‌سایت خود، نرخ کلیک و موارد دیگر دریافت کنید.

  • تولید کننده کد UTM

نیازی نیست کد UTM خود را به صورت دستی در آدرس اینترنتی خود وارد کنید. شما فقط پارامترهای UTM  را وارد کنید و به طور خودکار کدهای UTM اضافه می شود. و آنها را به عنوان الگو می توانید ذخیره کنید تا بتوانید از آنها استفاده کنید.

سایر ویژگی های افزونه BetterLinks  

سایر ویژگی های افزونه کوتاه کننده لینک را در این بخش مشاهده می کنید.

  • مدیریت نقش کاربر

BetterLinks به شما کنترل کامل بر نحوه مدیریت نقش های کاربر را می دهد. مجوزهای کاربر را برای مشاهده، ویرایش، ایجاد، بررسی و ویرایش می توانید تنظیم کنید.

  • تست تقسیم پیشرفته

آزمایش‌های تقسیم‌بندی را انجام دهید تا ببینید کدام کمپین‌ها عملکرد بهتری دارند و چرخش آدرس های اینترنتی را با ویژگی تغییر مسیرهای پویا پیشرفته ایجاد کنید.

این کوتاه کننده لینک وردپرس به شما کمک می کند تا لینک ها را به راحتی ایجاد، کوتاه و تغییر مسیر دهید.  همچنین می توانید به راحتی با استفاده از ویژگی «تغییر مسیرهای پویا»  آزمایش های تقسیم را انجام دهید.

  • جستجوگر لینک های شکسته

آدرس های اینترنتی خود را ردیابی کنید و لینک های شکسته را اسکن کنید تا مطمئن شوید کاربران شما با صفحه خطای 404 مواجه نمی شوند.

  • غیرفعال کردن ترافیک ربات

می‌توانید گزینه غیرفعال کردن کلیک‌های ربات را فعال کنید و در نتیجه از ترافیک ربات‌ها به صفحات وب سایت خود جلوگیری کنید .

  • تغییر مسیرهای HTTPS ایمن

افزونه BetterLinks دارای یک ویژگی انحصاری است که به شما امکان می دهد آدرس های مورد نظر خود را با یک کلیک به عنوان لینک های امن HTTPS هدایت کنید.

  • تغییر مسیرهای پویا پیشرفته

تغییر مسیرهای پویا را بر اساس موقعیت جغرافیایی، زمان، چرخش و حتی دستگاه یا مرورگر برای لینک های خود می توانید ایجاد کنید. تغییر مسیرهای موقعیت جغرافیایی شما را قادر می سازد تا به طور خودکار کاربر را به صفحه ای با دامنه کشور یا شهر خاص یا دامنه کاملاً متفاوت هدایت کنید.

  • تغییر مسیر پوشه ها با wildcards

با استفاده از ویژگی قدرتمند wildcards، به راحتی همه لینک های موجود در یک فهرست را به فهرستی دیگر هدایت کنید. این ویژگی می تواند در موارد خاصی مفید باشد، مانند زمانی که می خواهید کل دسته پست ها را از یک وب سایت به وب سایت دیگر هدایت کنید. نیازی نیست که هر لینک را یک به یک به صورت دستی هدایت کنید، در عوض می توانید به طور خودکار همه آدرس های اینترنتی  موجود در آن دایرکتوری را  یکباره به یک آدرس جدید هدایت کنید.

  • لینک خودکار کلمات کلیدی

افزونه BetterLinks ساده ترین و پیشرفته ترین روش را برای لینک خودکار کلمات کلیدی در وب سایت وردپرس با استفاده از این ویژگی لینک خودکار کلمات کلیدی به شما ارائه می دهد. به شما کمک کند تا کلمات کلیدی خاصی را در وب سایت خود به لینک ها تبدیل کنید. همچنین می‌تواند به اضافه کردن و درج لینک ها به پست‌ها، صفحات یا حتی پیوست‌های قدیمی در کلمات کلیدی به شما در افزایش نرخ تبدیل و تعامل کمک کند.

  • زمانبندی لینک پیشرفته

به راحتی وضعیت لینک های خود را با زمانبندی لینک پیشرفته مدیریت کنید تا در بازه های زمانی خاص فعال شوند.

  • تغییر مسیرهای فوری ویرایشگر گوتنبرگ و المنتور

می توانید تغییر مسیرهای فوری لینک را مستقیماً از ویرایشگر گوتنبرگ و المنتور با ساده ترین روش تنظیم کنید.

با افزونه BetterLinks Pro لینک های سایت خود را کوتاه کرده و در تبلیغات و کمپین ها از آنها استفاده کنید. تجزیه و تحلیل تعداد کلیک برای لینک ها کمک میکند تا عملکرد کمپین تبلیغاتی خود را بررسی کنید.

مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *