جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان افزونه پاکسازی رسانه Media Cleaner pro

دانلود رایگان افزونه پاکسازی رسانه Media Cleaner pro

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

پاکسازی حرفه‌ ای رسانه‌های بی‌استفاده وردپرس | افزونه پاکسازی رسانه های وردپرس

معرفی افزونه Media Cleaner pro

اگر رسانه های وردپرس شما فایل های زیادی دارند که استفاده نمی شوند و فقط یک فضا را اشغال کرده اند افزونه Media Cleaner pro یک افزونه بهینه سازی برای پاکسازی رسانه وردپرس است که رسانه ها و هر فایلی که در سایت شما استفاده نمی شود را پاکسازی می کند و می تواند سرعت وب سایت شما را افزایش دهد و همچنین به کارایی سایت شما بسیار کمک کند.

همچنین این افزونه وردپرس یک سطل زباله داخلی دارد که اگر احیانا فایلی اشتباهی پاک شد و خواستید بازیابی کنید در این امر آسودگی داشته باشید. افزونه Media Cleaner  از یک تجزیه و تحلیل هوشمند استفاده می کند که توسط بسیاری از پلاگین ها و تم های خاص پشتیبانی میشود و یک همراه عالی برای Database Cleaner است.

 

 

نکته مهم: این ابزار مانند چاقو برش میدهد، پس اگر اخیرا نسخه پشتیبان ندارید حتما یک بکاپ تهیه کنید.

افزونه چه کارهایی انجام میدهد؟

این افزونه با قدرتی که دارد هر فایل و یا رسانه ای در سایت شما کمتر استفاده شده و یا اصلا استفاده نمیشود را جستجو میکند و به شما نمایش میدهد، افزونه پاک کننده رسانه به صورتی عمل میکند که بدون هیچ خطایی اسکن را انجام میدهد و فایل و رسانه های نا کارآمد را نمایش میدهد.

در نهایت شما میتوانید در صورت تمایل فایل و رسانه های اسکن شده را حذف کنید، افزونه یک سطل زباله درونی دارد که میتوانید فایل و رسانه هایی که حذف کرده اید را بازیابی و یا کلا حذف کنید، به این نکته توجه کنید که حتما یک نسخه پشتیبان تهیه کنید تا اگر اشتباها فایل یا رسانه ای حذف کردین بازیابی کنید چون اگر از سطل زباله حذف شد دیگر قابل بازگشت نیست.

افزونه پاکسازی رسانه برای کسانی  مفید است که فایل و رسانه های زیادی روی سایت خود دارند که بعضی از این رسانه ها کمتر استفاده میشوند یا کلا استفاده نمیشوند، این افزونه با دقت بسیار بالایی که دارد مثل یک هوش مصنوعی کار میکند و فایل و رسانه هایی که داخل این سایت کمتر استفاده شده یا اصلا استفاده نشده را پیدا میکند.

نحوه کار با افزونه Media Cleaner pro

به این صورت است که با تجزیه و تحلیل سیستم فایل، دایرکتوری فیزیکی و آپلود های شما را اسکن می کند و آن را با کتابخانه رسانه مطابقت میدهد هر فایلی که استفاده نشده تشخیص داده می شود و در داشبورد خاصی فهرست می شود، این به شما بستگی دارد که بخواهید این فایل ها را حذف کنید یا خیر. به هنگام حذف، فایل ها به سطل زباله منتقل می شود، در نهایت شما پس از بررسی های بیشتر میتوانید فایل ها را بازیابی کنید یا برای همیشه حذف کنید.

پاک کننده پایگاه داده: برای اینکه همه چیز عالی باشد، باید پایگاه داده خود را تمیز و بهینه کنید.

سازگاری ها

افزونه Media Cleaner pro با هرنوع رسانه ای کار می کند. این افزونه بر روی نصب های مدرن وردپرس (شامل گوتنبرگ) و همچنین بسیاری از نسخه های قدیمی آزمایش شده است و همچنین روی موضوعات مختلف به همراه جامعه هزاران کاربر آزمایش شده است و از ووکامرس پشتیبانی می کند. اگر از افزونه های پیچیده برای مدیریت محتوای وب سایت خود استفاده می کنید، باید از نسخه Pro استفاده کنید.

و همچنین از افزونه های پیچیده پشتیبانی میکند مانند:

  • Divi Builder
  • فیوژن بیلدر (آوادا)
  • صفحه ساز WPBakery
  • صفحه ساز المنتور

افزونه Media Cleaner pro نسخه رایگان و پرو دارد که اگر از افزونه های مدیریت پیچیده استفاده میکنید حتما باید نسخه پرو رو تهیه کنید. نسخه پرو امکاناتی مانند آنالیز سیسیتم فایل، پشتیبانی اضافی از پلاگین های پیچیده، گزینه livesite و پشتیبانی از wp-cli را اضافه می کند. گزینه LiveSite نسخه آنلاین وب سایت شما را تجزیه و تحلیل میکند که ممکن است دقت Cleaner را افزایش دهد.

نسخه PRO

نسخه حرفه ای آنالیز سیستم فایل، پشتیبانی اضافی از پلاگین های پیچیده، گزینه Live Site و پشتیبانی WP-CLI را اضافه می کند. گزینه Live Site نسخه آنلاین وب سایت شما را تجزیه و تحلیل می کند، که ممکن است دقت Cleaner را در موارد لبه افزایش دهد. افزونه پاکسازی رسانه از WP-CLI پشتیبانی می کند. اگر شما دسترسی مستقیم به SSH به سرور خود دارید در صورت تمایل می توانید افزونه را با سرعت بسیار بالاتری اجرا کنید یا آن را به صورت خودکار اجرا کنید.

ایمن بودن بهتر از متاسف بودن است، این افزونه فایل ها را حذف می کند! بنابراین، پشتیبان گیری نه تنها مهم است، بلکه ضروری است. اگر آماده نیستید از این افزونه استفاده نکنید. اگر بدون نسخه پشتیبان به کتابخانه رسانه خود برای همیشه آسیب بزنید، نمی توانم به شما کمک کنم.

نکته: پیشنهاد میشود قبل از استفاده افزونه یک بکاپ از اطلاعات خود تهیه کنید، این مرحله اختیاری نیست! بلکه باید حتما انجام شود.

مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *