جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان افزونه ویژگی های پیشرفته محصولات ووکامرس

دانلود رایگان افزونه ویژگی های پیشرفته محصولات ووکامرس

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

افزونه سوآچ پرمیوم | افزونه ویژگی های ووکامرس | افزونه سوآچ برای ووکامرس | افزونه Variation Swatches For WooCommerce  Woo Variation Swatches

معرفی افزونه Woo Variation Swatches

افزونه WooCommerce Variation Swatches یکی از مفیدترین افزونه های ووکامرس است که به نمایش ویژگی های محصول متغیر سایت شما بر اساس رنگ، برند، تصویر و غیره به کاربران کمک می کند . این افزونه از تیم نیکاتم برای ایجاد یک تجربه جدید برای تغییرات محصول ووکامرس است. افزونه سواچ پرمیوم دارای کشوی انتخاب ویژگی های محصول است، یعنی می توانید لیست کشویی انتخاب تنوع محصول را بر اساس رنگ ها، دکمه ها، تصویر تغییر دهید و ویژگی های بسیار  جذاب و قابل تنظیم را برای محصولات متغیر سایت خود اعمال کنید. اگر صاحب فروشگاهی در زمینه کیف، کفش، لباس و … هستید، افزونه ویژگی های پیشرفته محصولات ووکامرس بسیار کاربرد دارد.

بررسی امکانات افزونه ویژگی های پیشرفته محصولات ووکامرس

ویژگی های افزونه Variation Swatches For WooCommerce

مهم ترین ویژگی های این افزونه فروشگاهی عبارتند از:

نمایش سوآچ در کاتالوگ / صفحه آرشیو: برای افزایش نرخ تبدیل فروشگاه و تعامل، افزونه ویژگی های پیشرفته محصولات ووکامرس ویژگی ها را  در صفحه کاتالوگ را فعال می‌کند. این به مشتریان اجازه می دهد تا تغییرات محصول را از صفحه آرشیو بررسی کرده و آنها را به سبد خرید اضافه کنند.

ابزارک های فیلتر ووکامرس: ویژگی ‌های تنوع ووکامرس، محصولات فیلتر را بر اساس ویجت ویژگی به ویژگی ‌های رنگی تبدیل می‌کند. بنابراین، می‌توانید از ویجت برای فعال کردن ویژگی ‌ها برای کشویی فیلتر استفاده کنید.

راهنمای متنی ویژگی ها: Tooltip مانند یک توضیح تنوع عمل می کند. بیشتر در مورد ویژگی ها توضیح می دهد. به جای راهنمایی تصویر، می توانید یک راهنمای متنی را فعال کنید تا تعامل سایت خود را به حداکثر برسانید.

ویژگی های رنگی دوگانه: سواچ‌های تنوع رنگ دوگانه به شما امکان می‌دهند دو رنگ را برای یک تغییر درج کنید. اگر محصولات متغیر با دو رنگ دارید، می توانید آنها را از یک تنوع تعریف کنید.

پشتیبانی با نمایش سریع: علاوه بر نمایش ویژگی ‌ها در صفحه جزئیات محصول و صفحات آرشیو، می‌تواند ویژگی ‌ها را در لایت‌باکس‌های نمایش سریع فعال کند تا فروش محصولات چندین برابر افزایش پیدا کند.

نمایش ویژگی محصول: اگر محصول شما دارای 5 ویژگی است، به طور کلی، هر افزونه Woocommerce variation swatches pro همه 5 ویژگی را در صفحات آرشیو نشان می دهد. این به شما امکان می دهد فقط یک ویژگی انتخاب شده را در صفحه فروشگاه نشان دهید. از این پس، یا می‌توانید تمام ویژگی‌های انتخاب‌شده را در صفحه فروشگاه یا کل ویژگی‌ها را مانند در یک صفحه محصول نمایش دهید.

لینک MORE برای تراز کردن ویژگی ها: ممکن است محصولات دارای تعداد ویژگی متفاوتی باشند که باعث ایجاد مشکلات ناهماهنگی در صفحات آرشیو محصول می شود. برای اینکه طراحی صفحه آرشیو شما براق و زیبا باشد، WooSwatches یک لینک MORE اضافه کرده است. می‌توانید تعداد ویژگی ‌های تنوعی را که می‌خواهید برای هر محصول در صفحات دسته‌بندی صفحه محصول نشان دهید، با دکمه مشخص کنید.

تغییر تصویر گالری محصول با انتخاب فقط تنوع رنگ مانند آمازون: به طور کلی، محصول متغیر ووکامرس زمانی که همه تغییرات ویژگی های موجود انتخاب می شوند، تصویر تغییرات را تغییر می دهد. اولین بار، در تاریخچه پلاگین WooCommerce Variation Swatches، این مورد را برای تغییر تصویر گالری، انتخاب یک تنوع ویژگی منفرد آوردیم. نیازی نیست کل تنوع ویژگی را مطابقت دهید.

افزودن ویژگی جدید در افزونه ویژگی های پیشرفته محصولات ووکامرس

ایجاد لینک تغییر مستقیم: ووکامرس با این ویژگی همراه نیست. ما این ویژگی را برای اولین بار در افزونه ویژگی های پیشرفته محصولات ووکامرس آورده ایم. با استفاده از این ویژگی، می توانید لینک ویژگی خاص خود را برای خرید سریع به مشتری خود ارسال کنید یا آن را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

سفارشی سازی سواچ مبتنی بر محصول: افزونه WooCommerce Variation Swatch ویژگی های جهانی را ارائه می دهد. اگر به تنوع شخصی سازی شده برای هر محصول نیاز دارید، به سرعت می توانید از طریق مدیر سایت به آنها دسترسی پیدا کنید.

سواچ تنوع رنگ برای صفحه محصول: این گزینه، گزینه‌های انتخاب محصول را به ویژگی ‌های رنگی تبدیل می‌کند. این بهترین گزینه مناسب برای محصولات متغیری است که دارای تغییرات متعدد هستند.

ویژگی تنوع تصویر برای صفحه محصول: تنوع تصویر بیشتر از ویژگی های رنگی انجام می شود. هنگامی که صحبت از نمایش تصاویر به عنوان تنوع محصول می شود، این گزینه تبدیل مفید و بسیار جذابی دارد.

سواچ تغییر دکمه / برچسب برای صفحه محصول: وقتی نوبت به نمایش اندازه، مقدار و سایر جزئیات مربوط به تنوع محصول می‌رسد، سواچ دکمه/ برچسب تبدیل را به‌طور گسترده افزایش می‌دهد. این قابلیت به مشتریان منتخب اجازه می دهد تا تنوع محصول مورد نظر خود را به سرعت انتخاب کنند.

سواچ تنوع رادیویی برای صفحه محصول: باکس انتخاب رادیویی نوع دیگری از تنوع برای نمایش زیبای تغییرات محصول است. مانند لیست تغییرات برای محصولات متغیر ووکامرس عمل می کند.

برجسته سازی ویژگی های خاص: محصول شما ممکن است ویژگی های زیادی داشته باشد. اگر می خواهید ویژگی واحد مورد نظر خود را برجسته نگه دارید. شما می توانید با استفاده از این افزونه ویژگی های پیشرفته محصولات ووکامرس محبوب ووکامرس تنوع ویژگی ها، ویژگی را بزرگ کنید

تنظیمات ویژگی ها در افزونه ویژگی های پیشرفته محصولات ووکامرس

ایجاد ویژگی ‌های تنوع عاقلانه دسته‌بندی و گروهی: با تغییرات زیاد، ویژگی ها ممکن است کاربران را برای انتخاب گزینه مورد نظرشان گیج کنند. با کمک این افزونه می توانید ویژگی های تنوع را به زیبایی دسته بندی و گروه بندی کنید.

متن راهنمای ابزار قابل تنظیم: Tooltip جزئیات تغییرات را برای توضیح بیشتر نشان می دهد. می‌توان متن عنوان و پس‌زمینه راهنمای ابزار را از قسمت مدیریت غیرفعال و سفارشی کرد.

مخفی کردن ویژگی های تمام شده:نمایش تغییرات موجود در انبار ضروری به نظر می رسد. بنابراین، افزونه ویژگی های پیشرفته محصولات ووکامرس گزینه ای را برای محو کردن یا پنهان کردن تغییرات موجود برای ساده کردن تغییرات موجود ارائه می دهد.

نمایش تنوع محصولات مربعی یا گرد: شکل گرد و مربع یکی از ویژگی های منحصر به فرد و مفید این افزونه است. وقتی صحبت از نمایش بیش از دو یا سه کاراکتر در ویژگی ‌ها می‌شود یا می‌خواهید به طور انحصاری رنگ و ویژگی تصویر را اضافه کنید، از شکل مربع به جای گرد استفاده می‌کنید.

تنظیمات عمومی در تنظیمات ویژگی های Woo Variation Swatches

نمایش تنوع ویژگی مقدار موجودی باقیمانده: هنگامی که محصولاتی را با ویژگی‌های مختلف مانند رنگ و اندازه به فروش می‌رسانید، واقعاً ضروری است که تنوع محصول باقی‌مانده را نشان دهید تا بتواند در اسرع وقت میل به خرید یک تنوع محدود خاص را ایجاد کند. بنابراین، ما این گزینه را توسعه دادیم. این می تواند به طور مسحورکننده ای تمام موجودی باقی مانده را برای تغییر به مشتریان نشان دهد. این قابلیت صدرصد باعث افزایش قابلیت استفاده سایت و افزایش فروش می شود.

نحوه تنظیمات Woo Variation Swatches

 

مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *