جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان افزونه ورود با کد کیوآر، QR Code Plus

دانلود رایگان افزونه ورود با کد کیوآر، QR Code Plus

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

معرفی افزونه ورود با کد QR

یکی از ساده‌ترین راه‌های ورود به حساب کاربری در بین نرم‌افزار و سایت‌های معروفی چون گوگل، صرافی‌های ارز دیجیتال و…  ورود از طریق اسکن کد کیوآر است. در این روش کافیست کار یکبار QR Code اختصاصی خود را توسط نرم‌افزار‌های اسکنر(که معمولاً تمام گوشی‌های هوشمند به صورت خودکار نصب دارند) اسکن کند تا بدون وارد کردن نام کاربری و رمز عبور وارد حسابتان شود.

ورود به حساب کاربری همواره با سختی‌هایی مانند فراموشی نام کاربری، اشتباه وارد کردن رمز و مشکلات تغییر رمز عبور مواجه هستند حتی کاربران حوصله پیدا کردن صفحه ورود را هم ندارند. معمولاً کاربران یکبار وارد حساب کاربریشان می‌شوند و از گزینه ذخیره اطلاعات استفاده می‌کنند تا دفعات بعد نیازی به وارد کردن این اطلاعات نباشد اگر کاربران بخواهند از طریق موبایل وارد حساب شود و از آنجایی که اطلاعات ورودش را فراموش کرده مجبور می‌شود تا از گزینه فراموشی رمز عبور استفاده کند. اینجاست که ورود با کد کیو آر پلاس ورود به سایت وردپرس را تنها با اسکن کد QR آسان می کند.

معرفی قابلیت های افزونه کیو آر کد پلاس

چرا از افزونه کیو آر در سایت استفاده کنیم؟

همه ما دردسرهای پر کردن فرم ورود و فراموشی رمز عبور را تجربه کرده‌ایم  ورود به حساب کاربری همواره با سختی همراه بوده است،  کاربران یکبار وارد حساب کاربریشان می‌شوند و از گزینه ذخیره اطلاعات استفاده می‌کنند تا دفعات بعد نیازی به وارد کردن این اطلاعات نباشد اما اگر کاربران بخواهد از طریق موبایلش وارد حسابش شود و از آنجایی که اطلاعات ورود را فراموش کرده مجبور می شود تا از گزینه فراموشی رمز عبور استفاده کند و پروسه بازیابی رمز عبور هم دردسرهای خاص خودش را دارد و زحمت وارد شدن به حساب کاربری را دو برابر می‌کند.

با افزونه QR Plus کاربران با اسکن آن از روی لپ تاپ یا کامپیوتر به راحتی بدون نیاز به رمز عبور در تلفن همراه خود نیز وارد حساب کاربری می‌شوند و سهولت استفاده از وب سایت خود را برای کاربران دوچندان کنید.

ویژگی های افزونه کیوآر کد پلاس

از جمله قابلیت های افزونه QR Plus می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ورود به پنل کاربری بدون نیاز به فرم ورود و رمز عبور
  • تولید کیوآرکد اختصاصی برای هر کاربر
  • باطل شدن هر کیوآر کد پس از یک بار اسکن
  • یکپارچه‌سازی با پنل ووکامرس
  • امکان نمایش یا عدم نمایش منوی لاگین در پنل ووکامرس
  • دارای شورت‌کد اختصاصی برای نمایش کیوآر کد در صفحات دلخواه
  • هماهنگ با افزونه‌های تایید دو مرحله‌ای مانند گوگل آث

 

با توجه به اینکه امروزه همه گوشی های هوشمند نرم افزار های اسکنر را به صورت پیشفرض نصب دارند می توانید به راحتی بدون وارد کردن رمز عبور و نام کاربری برای ورد به حسابتان از کیو آر کد استفاده کنند.

 

مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *