جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان افزونه وردپرس کشف قیمت محصولات در ووکامرس

دانلود رایگان افزونه وردپرس کشف قیمت محصولات در ووکامرس

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

 افزونه وردپرس قیمت گذاری خودکار | افزونه ووکامرس قیمت گذاری | افزونه اسکراپ قیمت محصولات | کشف قیمت و موجودی

معرفی افزونه کشف قیمت محصولات ووکامرس

افزونه کشف قیمت، یک افزونه قدرتمند چند کاره است که شما را شگفت زده خواهد کرد. اگر از فروشگاه هایی هستید که محصولات خود را از سایت های دیگری تامین کرده و به فروش می رسانید احتمالا خیلی مراقب قیمت و موجودی محصولات هستید تا دچار ضرر و زیان نشوید. افزونه کشف قیمت به راحتی قیمت و موجودی محصولات شما را مطابق سایت های مرجع کنترل می کند و حتی اگر مایلید از نوسانات قیمت محصولات در سایت های هدف به صورت برخط باخبر شوید و یا علاقه مندید به هر دلیلی قیمت محصول فروشگاه های دلخواه را در صفحات خود نمایش دهید، این افزونه بهترین همراه شما در این مسیر است. مشاهده این ویدئو را از دست ندهید.

img1.jpg

ضرورتی ندارد فروشگاه طرف شما، وردپرس باشد؛ این افزونه با هر نوع پلتفرمی در سایت هدف امکان تعامل دارد. قیمت محصول در همه جای فروشگاهتان برابر با قیمت فروشگاه مورد نظر می شود. چنانچه محصول ناموجود شود در فروشگاه شما نیز (در صورت تمایل) به وضعیت ناموجود تغییر پیدا می کند. حتی این افزونه می تواند قیمت های محصول در چند فروشگاه را زیر نظر بگیرد و کمترین یا بیشترین قیمت از میان آنها را برای محصول شما قرار دهد و حتی قادر هستید کف قیمت برای مبلغ نهایی تعیین نموده و یا تغییرات دلخواه روی آن اعمال کنید. قیمت ها به صورت خودکار در فواصل زمانی مشخص شده به روز می شود. حتی می توانید قیمت هر محصول متغیر را به متغیر متناظر آن در فروشگاه دیگری وابسته کنید و یا هر متغیر را به صورت تفکیک شده به فروشگاه های جداگانه ای متصل نمایید! بله، تعجب نکنید! حتی می توانید رنگ های مختلف هر محصول را به رنگ مربوطه آن در سایت خود متصل کنید تا قیمت گذاری و موجودی هر رنگ به صورت جداگانه کنترل شود! این یکی از قابلیت های جذاب افزونه کشف قیمت در مدیریت محصولات ساده و متغیر است.

main23.jpg

بسیاری از فروشندگان معتبر، محصولات خود را در موتورهای جستجوی کالا مثل ترب، باسلام و ایمالز ثبت کرده اند تا بیشتر دیده شود. موفقیت در این سایت ها زمانی است که قیمت محصول شما کم تر از محصولات مشابه و بالای لیست باشید. همه چیز را به افزونه وردپرس کشف قیمت محصولات در ووکامرس بسپارید تا اگر محصولی دچار نوسان قیمت شد به شما ایمیل یا پیامک دهد! یک محدوده نوسان تعریف کنید و به کارهایتان برسید! بقیه کار با این افزونه قدرتمند است! قیمت محصول را در دیجی کالا، ترب، ایمالز، باسلام، تیمچه و یا سایر فروشگاه های دلخواه شما را زیر نظر می گیرد و با خارج شدن از دامنه نوسان به شما اطلاع می دهد.

 

تنظیمات افزونه وردپرس کشف قیمت محصولات در ووکامرس

main22

 

افزونه کشف قیمت محصولات ووکامرس به طور پیشفرض از دیجی کالا، ترب، ایمالز، باسلام و تیمچه پشتیبانی می کند. اگر فروشگاه دیگری مورد نظر شماست به ما تیکت بزنید تا امکان دسترسی آن برایتان فراهم کنیم. پس از تیکت شما و بررسی فروشگاه مورد نظر، کلید دسترسی در اختیارتان قرار می دهیم که با قرار دادن آن در افزونه، به راحتی فروشگاه جدید اضافه می شود. اضافه نمودن اولین فروشگاه سفارشی به صورت کاملا رایگان انجام می گردد. تاکنون ده ها فروشگاه سفارشی به صورت اختصاصی به این افزونه اضافه شده است که به دلیل ملاحظات رقابتی میان فروشگاه ها امکان افشای نام آنها نیست و هر فروشگاه سفارشی تنها برای سفارش دهنده در دسترس می باشد.

این نسخه ویژه فروشگاه های ایرانی است. برای فروشگاه های خارجی از افزونه آپدیت قیمت محصولات ارزی استفاده نمایید.

 

ویژگی های مهم افزونه کشف قیمت محصولات ووکامرس

  • وابسته کردن قیمت و موجودی محصول به فروشگاه های دیگر

  • لینک یابی خودکار محصولات همنام (بدون نیاز به لینک دهی دستی)
  • مجهز به تنظیمات مورد نیاز برای مدیریت قیمت ها

  • به روزرسانی خودکار و منظم قیمت ها و وضعیت موجودی در فواصل زمانی دلخواه

  • نمایش قیمت محصول فروشگاه های دیگر (در صورت تمایل)

  • امکان استفاده از لوگو و شخصی سازی رنگ و اندازه فونت در لیست فروشگاه ها

  • رصد دائمی قیمت محصول سایر فروشگاه ها

  • لاگین خودکار به پنل کاربری برخی سایت ها
  • اطلاع رسانی تغییر قیمت محصولات فروشگاه های دیگر از طریق ایمیل و پیامک

  • پشتیبانی از سرویس های پیامکی مختلف و خطوط خدماتی

  • پشتیبانی از دیجی کالا، باسلام، تیچه و موتورهای جستجوی ترب و ایمالز

  • امکان اضافه کردن فروشگاه های سفارشی و مورد نظر شما

  • امکان تعیین جایگاه نمایش قیمت ها بر اساس قالب های استاندارد وردپرس و یا استفاده از شورتکدها

  • بهره مندی از فایل راهنمای جامع برای آشنایی سریع و استفاده آسان از افزونه

افزونه کشف قیمت یک محصول ایرانی است و با کدنویسی عالی و پشتیبانی رضایت بخش خدمت شما ارائه شده است.

توجه:

افزونه کشف قیمت محصولات ووکامرس، حاوی لایسنس راست چین بوده و فقط قابلیت نصب بر روی یک دامنه را فراهم می کند. اما برای استفاده در سایت های دیگر می توانید کد تخفیف دریافت نمایید.

مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *