جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان افزونه همکاری در فروش ووکامرس، WP Easy Affiliate

دانلود رایگان افزونه همکاری در فروش ووکامرس، WP Easy Affiliate

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

افزونه افیلیت مارکتینگ | افزونه فارسی همکاری در فروش ووکامرس | پلاگین همکاری در فروش ووکامرس

معرفی افزونه همکاری در فروش ووکامرس WP Easy Affiliate

اولین نکته ای که باید به آن اشاره کرد این است که سیستم همکاری در فروش چیست و می تواند چه کمکی به کسب و کار شما کند؟ همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ یک روش بازاریابی است که مدیران کسب و کارها با ارائه پورسانت به بازاریاب ها، آن‌ها را به فروش محصولات خود ترغیب می‌کنند. در افیلیت مارکتینگ هر بازاریاب محصولات را به دوستان، آشنایان، اعضای شبکه خود و حتی در شبکه‌های اجتماعی تبلیغ کند و در صورت فروش، درصدی را به عنوان پورسانت دریافت می کند.

در روش آنلاین هم بازاریابان با قرار دادن لینک افیلیت در سایت خود و به ازای فروش درصدی را به عنوان پورسانت دریافت می کنند این روش برای مدیران کسب و کار به دلیل کاهش هزینه‌های بازاریابی و افزایش فروش بسیار جذاب است، برای بازاریابان به دلیل امکان کسب درآمد بدون نیاز به سرمایه‌گذاری و زمان بسیار جذاب است. اگر یک سایت فروشگاهی دارید می توانید این امکان را از طریق نصب افزونه افیلیت مارکتینگ به سایتتان اضافه کنید.

افزونه WP Easy Affiliate یک افزونه راه اندازی همکاری در فروش ووکامرس است و کاربران با عضویت در این سیستم و قرار دادن لینک محصولات شما در سایتشان به ازای فروش می توانند درصدی را به عنوان پورسانت دریافت کنند به این ترتیب با کمترین هزینه بازاریابی می توانید فروشتان را افزایش دهید. این افزونه محصول ایرانی است و تمام نیازها برای راه اندازی این سیستم را فراهم می کند.

امکانات و قابلیت های افزونه همکاری در فروش ووکامرس WP Easy Affiliate

امکانات افزونه همکاری در فروش ووکامرس

در این افزونه افیلیت مارکتینگ بازاریاب با مراجعه به داشبورد خود می تواند موجودی فعلی، گزارش مالی و ینک اختصاصی افیلیت خود را مشاهده کند و در خواست برداشت وجه خود را ثبت کند. در قسمت گزارش مالی تعداد محصولات فروخته شده و سود فروش هر محصول قابل مشاهده است.

به عنوان مدیر می‌توانید تنظیم کنید که تایید تسویه حساب چه زمانی انجام شود و بعد از ثبت درخواست کاربر باید توسط مدیریت باید تایید شود و برای اطلاع مدیریت از درخواست تسویه حساب به صورت پیامک یا ایمیل برای مدیر ارسال می شود.

در افزونه همکاری در فروش ووکامرس می توانید برای بازاریابان بنرهای تبلیغاتی قرار دهید تا در سایتان قرار دهند و کاربران با کلیک بر بنر وارد سایت شما می شوند. در این افزونه می توانید برای یک محصول خاص یک درصد پورسانت تعریف کنید و یا درصد پورسانت را برای یک کاربر خاص تعریف کنید.

افزونه ای کاربر پسند و ساده و ظاهری زیبا

کار با افزونه  WP Easy Affiliate بسیار راحت و بدور از پیچیدگی های مرسوم هست و شما به راحتی و تنها در چند دقیقه می تونید اون رو تنظیم کنید و همچنین کاربران شما می تونن به راحتی همه آنچه برای یک بازاریابی نیاز داشته باشند در دسترشان باشد و و به راحتی با آن کار کنند.

امکان زیر مجموعه گیری توسط کاربر

کاربر می تواند با انتشار لینک خود در شبکه های اجتماعی و دیگر مکان ها برای خود زیر مجموعه جمع کند و چه آن کاربران خرید کنند به کاربر مالک مجموعه پورسانت تعلق بگیرد.

دادن پورسانت به مالک مجموعه بعد از خرید موفق

به مالک مجموعه در صورتی پورسانت تعلق خواهد گرفت که فروش موفقی اتفاق بیفتد و اینطور برای همه سود خواهد داشت هم مالک و هم مالک مجموعه و اینطور امکان تقلب برای کاربران نیز فراهم نخواهد بود.

تعریف پورسانت دلخواه برای محصول خاص

شما در تنظیمات خود افزونه، می تونید به راحتی هر چه تمام با جستجو و اضافه کردن و مشخص کردن پورسانت دلخواه برای محصول خاص یک پورسانت خاص مشخص کنید.

تعریف پورسانت دلخواه برای کاربر خاص

همچنین شما می توانید در ویرایش کاربر برای اون یک درصد پورسانت دلخواه مشخص کنید و آنها رو از هم متمایز کنید.

ویژگی های افزونه افیلیت مارکتینگ

کار کردن با افزونه WP Easy Affiliate بسیار راحت و می توانید قابلیت همکاری در فروش را به سایتان اضافه کنید به صورت خلاصه امکانات این افزونه وردپرس شامل موارد زیر است:

  • افزونه ای کاربر پسند و ساده و ظاهری زیبا
  • امکان زیر مجموعه گیری توسط کاربر
  • دادن پورسانت به مالک مجموعه بعد از خرید موفق
  • امکان تعریف پورسانت دلخواه برای محصول خاص
  • امکان تعریف پورسانت دلخواه برای کاربر خاص
  • امکان مدیریت تسویه حساب ها توسط مدیر و کاربر
  • امکان افزودن بنر برای محصولات با اندازه های مختلف (برای نمایش در سایت های خودشون)
  • امکان هدیه دادن به کاربری که با لینک زیر مجموعه گیری عضو سایت میشه
  • بخش آمار و گزارشات بازاریابی
  • ارسال پیام و ایمیل تسویه حساب به مدیریت

در حال حاضر افیلیت مارکتینگ در حوزه فروش آنلاین به عنوان یک روش ارزان و موثر در بازاریابی شناخته شده است. بسیاری از شرکت‌های فروش آنلاین، به کاربران خود اجازه می‌دهند تا به عنوان بازاریاب در شبکه‌های بازاریابی آن‌ها عضو شوند و با فروش محصولات به درآمد برسند. شما هم با نصب افزونه همکاری در فروش ووکامرس می توانید این قابلیت را به سایتتان اضافه کنید و با صرف هزینه کم فروشتان را افزایش دهید.

مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *