جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان افزونه مقایسه محصولات Product Compare

دانلود رایگان افزونه مقایسه محصولات Product Compare

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

افزونه مقایسه محصولات ووکامرس | افزونه products compare | افزونه جدول مقایسه محصولات

معرفی افزونه Woocommerce Product Compare

افزونه مقایسه محصولات یک افزونه فروشگاهی در وردپرس است که به مشتریان کمک می کند تا محصول مناسب را پیدا کنند. پلاگین products compare یک افزونه وردپرس برای مقایسه محصولات در فروشگاه شما است، برای اینکه خریداران آنلاین بتوانند بین بسیاری از محصولات مشابه تصمیم گیری کنند باید قیمت ها و سایر ویژگی ها را در یک جدول مقایسه ای ببنند تا محصول مناسب خود را پیدا کنند.

با افزودن گزینه مقایسه محصولات روشی است که به مشتری برای رسیدن به کالای مطلوب خود کمک می کند. اگر فروشگاه بزرگی دارید که محصولات مشابه زیادی دارد، افزونه مقایسه محصولات یک خدمت جذاب برای مشتریان است که می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند و یک امتیاز مثبت برای فروشگاه اینترنتی شما باشد. با استفاده از افزونه Woocommerce Product Compare مشتریان گزینه مقایسه مستقیم محصولات را در صفحات دسته بندی خواهند دید و می توانند گزینه های مورد نظر خود را انتخاب کنند تا جزئیات مهم را در کنار هم قرار دهند.

افزونه مقایسه محصولات یک جدول خلاصه از ویژگی های محصولات مورد مقایسه را نمایش می دهد پس کاربر مجبور نیست محصولات را در تب های جداگانه باز کند؛ بنابراین کاربر سریعا یکی از کالای مورد پسند را به سبد خرید اضافه می کند.

امکانات افزونه Woocommerce Product Compare بعنوان بهترین افزونه مقایسه محصولات

نمایش جداول مقایسه دقیق در افزونه مقایسه محصولات ووکامرس

هنگامی که مشتریان مجموعه ای از محصولات را برای مقایسه انتخاب کردند، می توانند نمودار دقیقی را ببینند که قیمت، رتبه بندی، سطح سهام و توضیحات را نشان می دهد یک گزینه مقایسه در هر نقطه از فروشگاه شما ایجاد می شود و مشتری میتواند محصولات انتخابی را مقایسه کند. با استفاده از افزونه Woocommerce Product Compare هر صفحه ای می تواند گزینه ای برای مقایسه محصولات داشته باشد. محصولاتی که مشتری قبلاً مشاهده کرده است باقی می مانند، بنابراین می توانند به راحتی گزینه های بیشتری را در فروشگاه شما اضافه کنند.

افزونه مقایسه محصولات ووکامرس به مشتریان امکان مقایسه محصولات را می دهد و آنها می توانند تصمیمات خرید بهتری در مورد محصولاتی که می خواهند و نیاز دارند بگیرند. مقایسه محصولات برای ووکامرس به کاربران این امکان را می دهد که ابتدا محصولات را به لیست مقایسه اضافه کنند، سپس با کلیک ماوس می توان محصولات انتخاب شده را در جدول مقایسه مشاهده کرد.

ویژگی های افزونه Woocommerce Product Compare

در این بخش سایر امکانات این افزونه را می بینید.

  • مقایسه محصولات
  • انتخاب محصول برتر و بهتر توسط مشتری
  • سازگاری با افزونه WPML
  • بدون تنظیمات سخت و پیچیده
  • کم حجم و سبک اما بهینه

پیکر بندی افزونه مقایسه محصولات ووکامرس

پیکربندی افزونه به طور اتوماتیک انجام شده است و نیازی به هیچ تنظیماتی نیست، بعد از نصب و فعال کردن، افزونه کار خودش را بصورت خودکار انجام میدهد و در کنار هر محصول یک گزینه با نام مقایسه کنید ایجاد میکند و مشتری با انتخاب دو محصول یا بیشتر شروع به مقایسه محصولات کرده و محصول مناسب خود را هوشمندانه تر انتخاب کند.

با افزونه Woocommerce Product Compare کاربران می توانند محصولات مشابه را در یک جدول مقایسه ای وارد کرده و ویژگی های آنها را سریعا با هم مقایسه کرده و تصمیم به خرید آگاهانه بگیرد. 

مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *