جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان افزونه مدیریت لینک داخلی، Interlinks Manager

دانلود رایگان افزونه مدیریت لینک داخلی، Interlinks Manager

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

افزونه مدیریت لینک های داخلی | افزونه Interlinks Manager | افزونه لینک های داخلی Interlinks Manager

افزونه لینک داخلی Interlinks Manager

یکی از مهمترین استراتژی های سئو ساختار لینک های داخلی است. افزونه Interlinks Manager ، افزونه مدیریت لینک های داخلی است. به کمک این افزونه وردپرس، می توانید ساخت هوشمندانه و اثر گذار در لینک های داخلی وب سایت خود ایجاد کنید. این تغییر هم برای موتورهای جستجو و هم برای بازدیدکنندگان مطلوب می باشد.

افزونه بهینه سازی لینک های داخلی برای شما امکاناتی فراهم می سازد، تا ساختار لینک های داخلی خود و سئو سایت خود را افزایش دهید. با کمک این روش، می توانید بازدیدهای سایت خود را افزایش دهید.

افزونه مدیریت لینک های داخلی

آنالیز لینک های داخلی:

در منوی داشبورد در تنظیمات افزونه به سادگی می توانید کلمات کلیدی و لینکی را تعریف کنید. سپس تحلیل و آنالیز لینک ها را با افزونه افزونه مدیریت لینک های داخلی مدیریت کنید.

دراین افزونه اطلاعاتی مانند تعداد لینک داخلی خودکار، تعداد لینک داخلی دستی, تعداد بازدید, کلیک ها و وضعیت سئوی داخلی… را نشان می دهد.با استفاده از این اطلاعات می توانید در صورت لزوم لینک های داخلی را اضافه یا حذف کنید. همیشه تعداد لینک های داخلی بهینه را در هر پست نگه دارید.

لینک Juice:

در منوی Juice اطلاعاتی در مورد ارتباط لینک ها در سایت ارائه می شود. در این بخش برای هر لینک، لیست کاملی از لینک های مرتبط ارائه می شود. به این صورت که تمامی صفحات تکی که به یک صفحه لینک شده اند متصل شده اند ارائه می شود.

پبشنهاد دریافت لینک ها:

باکس متا پیشنهاد های افزونه Interlinks Manager یک ابزار فوق العاده است. این ابزار کمک می کند تا نوشته های ویرایش شده مرتبط با هر پست را به سادگی مشاهده کنید. با استفاده از این روش می توانید لینک داخلی ایجاد کنید که این کار باعث صرفه جویی نیز می شود.

این الگوریتم فاکتورهای مختلفی را در نظر می گیرد و هنگامی که عناوین آنها شامل کلماتی که در پست ویرایش شده نیز وجود دارد، یا اولویت بندی می کند. پست هایی را که متعلق به دسته بندی های خاص، برچسب ها یا پست های سفارشی است، الگوریتم عوامل مختلفی را در نظر می گیرد.

ایجاد لینک خودکار:

با استفاده از منوی AIL (لینک های داخلی خودکار) می توانید کلمات کلیدی یا عبارت خاص را به لینک های داخلی تبدیل کنید. این ویژگی به ویژه در شرایط زیر می تواند مفید باشد :

  1. ایجاد پایگاه دانش برای وب سایت شما
  2. لینک های خودکار به صفحه هایی که محصولات را می فروشید
  3. لینک های داخلی به بهترین مقالات سایت شما

ردیابی کلیک:

اگر بعد از اعمال استراتژی لینک های داخلی خود، تعجب می کنید که آیا تغییرات شما واقعاً به عملکرد وب سایت کمک می کنند ، می توانید هر کلیک را که توسط بازدید کنندگان خود در لینک های داخلی خود ایجاد کرده اید، ردیابی کنید و پاسخ های مشخصی داشته باشید. اطلاعات زیر ارائه می شود:

  1. پستی که دریافت کرد (در دسترس برای هر کلیک)
  2. تاریخی که روی آن کلیک شده است (برای هر کلیک تکی)
  3. هدف از لینک کلیک شده (برای هر کلیک در دسترس است)
  4. نوع لینک، لینک داخلی دستی یا لینک داخلی خودکار (در دسترس برای هر کلیک)
  5. تعداد بازدیدهایی که توسط لینک های داخلی در یک پست خاص درج شده است (این آمار به عنوان ستون جدول در فهرست داشبورد موجود است)
  6. توجه داشته باشید که اگر نمی خواهید لینک های داخلی را ردیابی کنید، می توانید این گزینه را در تنطیمات افزونه غیرفعال کنید.

محیط و امکانات افزونه Interlinks Manager:

افزونه مدیریت لینک های داخلی
افزونه مدیریت لینک های داخلی
افزونه مدیریت لینک های داخلی
افزونه مدیریت لینک های داخلی

سایر ویژگی های افزونه Interlinks Manager :

  • ساخت لینک داخلی خودکار
  • آنالیز لینک های داخلی
  • محاسبه لینک Juice
  • استخراج اطلاعات بصورت CSV
  • تحلیل لینک های داخلی
  • پیشنهاد لینک داخلی
  • ردیابی لینک ها
  • بهینه سازی لینک ها
  • فایل راهنما (لاتین)
  • سازگار با آخرین نسخه وردپرس
  • کاملاً راست چین و فارسی شده
  • پشتیبانی بینظیر طراحی سایت نرگس
  • و…
مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *