جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان افزونه لایسنس محصولات Woo Sell License

دانلود رایگان افزونه لایسنس محصولات Woo Sell License

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

معرفی افزونه Woo Sell License

شاید شما نیز مانند بسیاری از افرادی که آموزش های آنلاین تولید میکنند بخواهید که در وب سایت خود دوره های خود را ایمن کنید، یکی از این روش ها ایجاد لایسنس برای محصولات است. افزونه Woo Sell License یک افزونه وردپرس فروشگاهی است که می توانید برای محصولات سایتتان لایسنس ایجاد کنید.

همچنین اگر شما صاحب کسب و کار آنلاین هستید و کار شما شامل فروش یک سری دیتای دیجیتال مانند کد شارژ، گیفت کارت، مسترکارت و… می شود با استفاده از این افزونه وردپرس پر قدرت می توانید کدهای شارژ، گیف کارت، مسترکارت و … را به فروش برسانید.

امکانات و ویژگی های افزونه Woo Sell License

 

نحوه فروش کدهای دیجیتال در افزونه فروش لایسنس

افزونه Woo Sell License یک محصول ایرانی است با توجه به اینکه ما دید خود را از فروش لایسنس فراتر کرده ایم برای شما به جای یک باکس درج لایسنس 3 باکس قرار داده ایم که میتوانید علاه بر لایسنس کدهای دیجیتال دیگر را نیز به فروش برسانید به عنوان مثال شما می توانید کد شارژ یا گیف کارت و  … را  با استفاده از افزونه فروش لایسنس به راحتی به فروش برسانید.

امکانات کد نویسی شده افزونه فروش لایسنس برای محصول

شما می توانید کدهای لاینسس هر محصول را به صورت لیست در یک فایل CSV قرار دهید و به راحتی برای هر محصول از بخش مربوط به آن که در محصول گنجانده شده است وارد نمایید. یک بخش نیز برای شما قرار داده ایم که می توانید فروش کد دیجیتال را برای محصول مدیریت کنید و هر زمان که بخواهید میتوانید این فروش رو متوقف کنید. ضمنا در بخش محصول نیز یک بخش جهت مشاهده لایسنس های مانده نیز قرار داده شده است، شاید نگران کند شدن این بخش باشید  ولی با توجه به سیستمی که برای شما نوشته ایم این بخش بعد از لود کامل صفحه نمایش داده می شود تا از کند شدن بخش ویرایش محصول جلوگیری کنیم.

تنظیمات افزونه لایسنس محصولات

در افزونه فروش لایسنس برای شما تنظیمات کاملی را قرار داده ایم تا شما بتوانید با استفاده از آن فروش سایت خود را بهبود بخشیده و این سیستم را متناسب با مورد دلخواه خود هماهنگ کنید :

– در تنظیمات همگانی: افزونه فروش لایسنس بخش هایی جهت مدیریت نمایش فیلدهای کد دیجیتال قرار داده ایم همچنین امکان بسیار کارآمدی برای شما در آن گنجانده ایم که شما میتوانید محصول خود را به صورت خودکار پس از آخرین فروش ناموجود نمایید.

– بخش اطلاع رسانی: در این بخش تنظیمات مربوط به ارسال ایمیل پس ار خرید لایسنس را قرار داده ایم که شما با فعال سازی آن میتوانید لایسنس های خریداری شده در سفارش را برای مشتری خود با متن و ظاهر دلخواه ارسال بفرمایید.

بخش کلمات: این بخش بسیار کارآمد می باشد چرا که شما میتوانید عباراتی را که ما به صورت پیش فرض برای شما قرار داده ایم را تغییر دهید و این عبارات را متناسب با کار خود هماهنگ نمایید.

سفارشات افزونه فروش لایسنس

در بخش مدیریت سفارشات ووکامرس شما امکان ایجاد لایسنس و حتی حذف آن را در اختیار دارید ، همچنین لیست لایسنس های سفارش نیز برای شما و مشتری قابل نمایش می باشد و هر زمان که به آن نیازمند باشید میتوانید به راحتی آن را مشاهده نمایید.

به طور کلی امکانات افزونه Woo Sell License شامل موارد زیر است:

  • وجود 3 فیلد جهت فروش انواع دیتای دیجیتال
  • امکان تغییر عنوان ها
  • اطلاع رسانی به کاربر بعد از خرید با امکان مدیریت این بخش
  • امکان غیرفعال کردن سیستم فروش برای هر محصول به صورت مجزا
  • امکان تعریف و حذف لایسنس برای سفارش توسط مدیریت
  • امکان مدیریت ناموجود کردن خودکار محصول پس از فروش آخرین لایسنس
  • مشاهده لیست کدهای هر محصول در ویرایش محصول بدون افت سرعت
  • تغییر عنوان های پیش فرض افزونه در تنظیمات

نکته: افزونه دارای لایسنس می باشد و فقط بر روی یک دامنه قابل نصب است

نکته: برای فعال سازی افزونه نیاز به ماژول ionCube Loader دارید

با خرید و دانلود افزونه Woo Sell License از راست چین از آپدیت رایگان محصول بهره مند خواهید شد.

مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *