جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان افزونه لاگین اجباری دیجیتس، Forced Login Page Lock

دانلود رایگان افزونه لاگین اجباری دیجیتس، Forced Login Page Lock

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

افزونه اجبار به لاگین برای مشاهده صفحات سایت | افزودنی لاگین اجباری Digits | افزونه قفل سایت | افزونه Forced Login Page Lock | افزودنی دیجیتس

افزونه اجبار به لاگین برای مشاهده سایت

از سری افزودنی های افزونه دیجیتس اینبار برای شما دوستداران وردپرس افزودنی ” Forced Login Page Lock ” را معرفی می کنیم که کاربر را مجبور به لاگین کردن در سایت می کند. این افزونه وردپرس جالب یک ویژگی را به سایت شما اضافه می کند و این ویژگی می تواند بسیار موثر باشد. همانطور که از نام این افزودنی پیداست صفحات، نوشته ها، محصولات، تسویه حساب و… را مسدود می کند تا کاربر برای مشاهده آن ها مجبور شود در سایت شما ثبت نام کرده و یا وارد سایت شود. افزونه لاگین اجباری دیجیتس کاربردهای جالبی دارد که در ادامه مشاهده می کنید.

با استفاده از افزونه لاگین اجباری دیجیتس براحتی می توانید تنها با یک کلیک آن برگه، نوشته ها، محصولات، تسویه حساب را در چند ثانیه قفل کنید. حتی با این افزودنی دیجیتس می توانید با یک حرکت کل سایت را قفل کنید تا کاربر برای مشاهده سایت وارد سایت شود؛ با این روش می توانید از کاربران شماره موبایل، ایمیل و اطلاعات دیگری دریافت کنید. این افزونه برای مشاهده مطالب سایت برای سایت هایی که VIP بسیار مفید می باشد. با استفاده از افزونه اجبار به لاگین برای مشاهده صفحات سایت هر برگه، نوشته، محصول دارای تنظیمات خاص خود را دارند و می توانید از طریق ویرایش این بخش ها تک به تک اقدام به قفل صفحات کرده و یا اینکه از طریق تنظیمات افزودنی لاگین اجباری بصورت کلی سایت را قفل کنید. بعد از قفل صفحه می توانید نحوه نمایش فرم ورود را بصورت پاپ آپ یا در صفحه جدید مشخص کنید.

ویدیو آموزشی افزونه لاگین اجباری دیجیتس

  • همراهان عزیز توجه نمایید: هر سوالی درباره این محصول دارید لطفا در بخش دیدگاه ها ارسال بفرمایید، حتی اگر قبلا از سمت کاربرهای دیگری در دیدگاه ها مطرح شده باشد. چون پاسخ دیدگاه ها به نسبت امکانات محصول در آن بازه زمانی ارسال می شود و ممکن است محصول در نسخه های بعدی دچار تغییر و تحول شده باشد و دیگر پاسخ آن دیدگاه صحیح نباشد.

نکات مهم قبل از خرید افزونه لاگین اجباری دیجیتس

  • افزودنی ” اجبار به لاگین برای مشاهده صفحات سایت ” صرفا با افزونه دیجیتس  که در سایت راستچین منتشر شده است فعال شده و کار خواهد کرد.
  • برای استفاده از ”افزونه لاگین اجباری دیجیتس ” باید افزونه دیجیتس نصب و فعال شده باشد.
  • امکانات این افزودنی صرفا بر روی شورتکدهای موجود در افزونه دیجیتس کاربر خواهد داشت.
  • افزونه صرفا بر روی هاست هایی با نسخه php 7.2 قابل نصب می باشد.
  • برای نصب از فعال بودن ioncube loader روی هاست خود از طریق پشتیبان هاست مطمئن شوید.
  • افزونه دیجیتس و” افزودنی لاگین اجباری Digits ” صرفا به عنوان یک رابط بین سایت شما و پنل پیامکی عمل می کند و شما حتما برای استفاده از افزونه و افزودنی نیاز به ” پنل فعال پیامکی دارای اعتبار پیامکی ” از سامانه های پیشفرض روی افزونه خواهید داشت.
  • محصول فوق به ” بروز رسان خودکار راستچین ” مجهز می باشد. درباره ” بروز رسان خودکار راستچین ” این لینک را حتما مطالعه نمایید. ( اگر شرایط استفاده از این ویژگی را در سایت خود ندارید همچنان مثل سابق می توانید فایل محصول را از پنل کاربری خود دریافت کرده و بصورت دستی آپدیت را انجام بدهید).

افزونه اجبار به لاگین برای مشاهده صفحات سایت به شما در جمع آوری ردپای کاربران برای اهداف بازاریابی کمک بسیار بزرگی است. به این ترتیب همه کاربران برای استفاده از محتوای سایت باید در سایت شما عضو و وارد شوند.

افزونه Digits - افزونه وردپرس ثبت نام و ورود با شماره موبایل

مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *