جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان افزونه سفارشی سازی پیشخوان وردپرس، Adminify Pro

دانلود رایگان افزونه سفارشی سازی پیشخوان وردپرس، Adminify Pro

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

افزونه سفارشی سازی پیشخوان وردپرس | افزونه مدیریت پیشخوان وردپرس WP Adminify Pro | افزونه ادمینیفای پرو 

معرفی افزونه WP Adminify Pro

افزونه ادمینیفای پرو  یک افزونه تغییر پیشخوان وردپرس پرکاربرد و قدرتمند است که امکاناتی متنوع و حرفه ای را به ناحیه مدیریت وردپرس سایت شما اضافه می کند و با تقویت پیشخوان سایت وردپرسی خود تنها با چند کلیک آسان، کارایی و امکانات سایت خود را نیز افزایش دهید! افزونه وردپرس مدیریت ادمینیفای پرو یا WP Adminify Pro سفارشی سازی پیشخوان وردپرس را بهبود می بخشد و دارای بیش از 18+ ماژول است که نمونه آن مانند پوشه بندی بخش رسانه، سفارشی‌ساز زنده بخش ورود به پنل مدیریت (دارای قالب های از پیش ساخته شده آماده)، ویرایشگر منو های وردپرس، ستون‌های مدیریت، گزارش‌های فعالیت کاربران، غیرفعال کردن اطلاعیه های مدیریت، غیر فعال سازی دیدگاه ها یا نظرات، برچسب سفید (تغییر پیشفرض های وردپرس)، صفحه یا برگه های مدیریت، تست سرعت صفحات یا Google Pagespeed Insights، دارای CSS/JS سفارشی و بسیاری موارد دیگر را نیز ارائه می دهد و همچنین این افزونه دارای 60+ توییک و ترفند های منتوع و کاربردی است که می توانید کارایی سایت خود را افزایش دهید.

افزونه WP Adminify Pro سازگاری کامل را با پنل های وردپرس RTL یا راست چین و LTR یا چپ چین برای سایت وردپرسی شما دارد و همچنین می توانید از انواع فونت های فارسی آن نیز به دلخواه انتخاب کنید! این افزونه سفارشی سازی پیشخوان وردپرس دارای قالب های از پیش ساخته شده برای پیشخوان سایت وردپرسی شما است که با یک کلیک می توانید کل طرح رنگ قسمت مدیریت وردپرس خود را تغییر دهید. این افزونه وردپرس یک راه اندازی سریع و کامل دارد که می توانید تمام ماژول های لازم را فعال یا غیرفعال کنید یا لوگوی وب سایت خود را تنظیم کنید و موارد دیگری که مد نظر دارید را انجام دهید. توسط این افزونه می توانید امکاناتی را که برای آن ها نیاز به افزونه های متعدد نیز خواهید داشت به صورت یکجا و همگی را توسط افزونه ادمینیفای پرو به صورت All-in-One در اختیار خواهید داشت!

آخرین نسخه افزونه v3.1.2 بروزرسانی شد.😉

همچنین شما می توانید در پیش نمایش افزونه WP Adminify Pro به صورت کاملا زنده در پنل مدیریت این افزونه تست و بررسی کنید.

افزونه وردپرس مدیریت WP Adminify Pro، افزونه سفارشی سازی پیشخوان وردپرس

ویژگی های افزونه سفارشی سازی پیشخوان وردپرس

  1. سفارشی ساز ستون های مدیریت: به طور پیش فرض، وردپرس لیستی از ستون های مدیریت را برای انواع پست های مختلف ارائه می دهد. با استفاده از این ماژول، می توانید آن ستون های مدیریت را سفارشی سازی کنید و در صورت نیاز آنها را اضافه یا حذف کنید.
  2. نوع پست و پوشه های رسانه: ماژول پوشه ها به شما کمک می کند تا به سرعت همه صفحات، پست ها و رسانه های خود را سازماندهی کنید. با استفاده از آن می‌توانید پوشه‌های نامحدودی ایجاد کنید تا به پست‌های خود بهترین خانه‌ای را که می‌خواهند ارائه دهید.
  3. تست سرعت صفحات: تست سرعت صفحات یا Google Pagespeed Insights ابزاری است که به شما کمک می‌کند مشکلات مربوط به سرعت بهتر صفحه خود پیدا کنید. ادمینیفای پرو با Google lighthouse یکپارچه شده در داخل این ماژول پیشنهادات عمیق بهینه سازی صفحه را برای یک صفحه سریع تر به شما ارائه می دهد.
  4. غیرفعال کردن اعلان‌های مدیریت: آیا می‌دانید وقتی یک افزونه به شما اطلاع می‌دهد که به نسخه پولی ارتقا دهید، اطلاعات فنی شما را جمع‌آوری می‌کند و سپس به طور مداوم و بی‌پایان اعلان‌ها را نشان می‌دهد؟ یا شاید کار شما با وردپرس را قطع کند؟ با کمک این ماژول با غیرفعال کردن آن ها می توانید در یک ثانیه از شر همه اخطارها خلاص شوید.
  5. ویرایشگر منوی پیشخوان: اگر به دنبال ویرایش منوی مدیریت خود هستید، باید این ویرایشگر منوی مدیریت توسط افزونه WP Adminify Pro را حتما امتحان کنید. تنها با چند کلیک، می توانید مجوزهای دسترسی بر اساس نقش کاربری را تغییر دهید، متن، لینک ها و یا آیکون های پیش فرض را ویرایش کنید.
  6. سفارشی ساز ورود به وردپرس: سفارشی ساز ورود به صفحه مدیریت توسط ادمینیفای پرو دارای تنظیمات سفارشی سازی زیادی برای شخصی سازی صفحه ورود به وردپرس شما است. می‌توانید طرح، چیدمان، تایپوگرافی و حتی برخی از عناصر متنی آن مانند برچسب، مکان‌نما یا پیام‌های خطا را نیز تغییر دهید. همچنین دارای انواع طرح های از پیش ساخته شده آماده است که می توانید از آن ها نیز استفاده کنید.
  7. گزارش های فعالیت ها در وردپرس: اگر می‌خواهید هر رویدادی را که در وب‌سایت وردپرس خود اتفاق می‌افتد ردیابی کنید، می توانید از افزونه ادمینیفای پرو استفاده کنید. این افزونه مانند یک دوربین امنیتی مخفی عمل می کند و اتفاقات را در صفحات، پست ها و موارد دیگر… ردیابی می کند و به شما می گوید دقیقا چه کسی چه کاری انجام داده است.
  8. غیرفعال کردن نظرات یا دیدگاه ها برای وردپرس: ارسال کنندگان هرزنامه همیشه فرم نظرات را دوست دارند! با استفاده از این ماژول می‌توانید فیلد لینک وب‌سایت فرم نظرات را غیرفعال کنید و یا لینک را در فرم نظرات یا لینک نویسنده را نیز غیرفعال کنید. با یک کلیک، می توانید از شر تمام فرم نظرات این اسپمر ها در وب سایت خود خلاص شوید.
  9. نوار اعلان برای وردپرس: نوار اعلان توسط افزونه WP Adminify Pro به شما این امکان را می دهد نوارهای اعلان را در موقعیت بالا یا پایین برای فول سایت یا صفحه یا پست خود ایجاد کنید. نوار اعلان دارای یک پیام متنی و یک دکمه (اختیاری) است. می توان آن را برای نمایش در دستگاه های دسکتاپ و یا تلفن همراه پیکربندی کرد. می توانید با تعیین موقعیت در پایین، از آن به عنوان یک اعلان کوکی استفاده کنید.
  10. پیشخوان و ابزارک خوش آمد گویی: متن، آیکون، ویدیو، کد کوتاه، محتوای فید RSS را به ابزارک های پیشخوان خود وارد کنید. ابزارک خوش آمد گویی را می توان در ویرایشگر متن معمولی یا صفحه ساز المنتور خود سفارشی سازی کرد.
  11. اسکریپت هدر / فوتر: شما می توانید از برخی کدهای CSS و JS برای سفارشی کردن سایت وردپرس خود بدون تغییر هیچ کدام از فایل های افزونه یا قالب دیگری استفاده کنید. دارای گزینه هایی برای فعال کردن قطعه ها یا اسنیپ برای دستگاه های خاص، صفحات، پست ها، صفحات طبقه بندی شده یا taxonomy است.
  12. منوی شناور سریع: با کمک منوی شناور سریع می توانید صفحات مورد نیاز خود را در اینجا مرتب کنید. مهم نیست که کجا در پیشخوان خود را پیمایش می کنید، همیشه این منوی شناور در دسترس شما خواهد بود.
  13. حالت کپی یا تکراری برای وردپرس: کپی کردن یک منو کامل یا آیتم های منوی خاص با افزونه ادمینیفای پرو بسیار آسان است! با یک کلیک، می توانید هر منو یا آیتم منو را کپی کنید و پس از کپی فقط آن ها را با توجه به نیازهای خود سفارشی سازی کنید.
  14. صفحات مدیریت برای وردپرس: ماژول صفحه مدیریت یا برگه ها می تواند به شما کمک کند تا در زیر هر آیتم منوی پیشخوان موجود، صفحات والد یا صفحات فرعی یا زیر برگه هایی ایجاد کنید. می توانید صفحه مدیریت سفارشی خود را با استفاده از هر صفحه سازی مانند ویژوال کامپوزر، المنتور، اکسیژن و… طراحی کنید.
  15. کپی کننده پست ها در وردپرس: آیا دوست دارید صفحه یا پست متفاوتی با طرح بندی مشابه اما با محتوای متفاوت ایجاد کنید؟ مرتب کردن یک صفحه یا پست از همان طرح، دردناک و وقت گیر است. در اینجا کپی کننده پست یا اصطلاحا تکثیر آن توسط افزونه WP Adminify Pro می تواند به شما کمک کند. با یک کلیک، یک کلون کامل از صفحه اصلی یا پست یا انواع پست های خود دریافت کنید.
  16. تولید کننده نوار کناری در وردپرس: نوار کناری نامحدود در وردپرس ایجاد کنید! عنوان، توضیحات را برای نوار کناری خود وارد کنید و هر زمان که بخواهید می توانید آنها را بنا به سلیقه خود مرتب کنید.
  17. ماژول ترتیب بر اساس نوع پست: این یک ماژول قدرتمندی است که به شما کمک می کند تا هر نوع پستی را مرتب کنید یا به آن نظم دهید. نه تنها بر اساس نوع پست، بلکه برای ترتیب رسانه ها و طبقه بندی یا taxonomy نیز کار می کند. شما می توانید توسط نقش های مختلف کاربری برای ترتیب انواع پست ها نیز جلوگیری کنید.
  18. اطلاعات سرور: افزونه WP Adminify Pro برخی از اطلاعات لازم را در مورد سرور شما ارائه می دهد. ویژگی شگفت انگیز آن این است که می توانید گزارش اشکال زدایی وب سایت وردپرس خود را نیز در اینجا بررسی کنید. نه تنها آن را بررسی کنید، بلکه می توانید فایل اشکال زدایی خود را تازه سازی و پاک سازی کنید. تعداد زیادی از ثابت‌های وردپرس (WordPress Constants) را برای فایل wp-config.php به شما نشان می‌دهد.
  19. حالت روشن و تاریک پیشرفته: شما می توانید حالت تاریک زمانبندی شده را روی بر اساس نوع خاصی یا سیستم عامل خود تنظیم کنید. هنگامی که سیستم عامل شما در حالت تاریک قرار می گیرد، پیشخوان وب سایت شما به طور خودکار به حالت تاریک تبدیل می شود! شما همچنین شما می توانید لوگو را برای حالت روشن و تاریک نیز به صورت جداگانه انتخاب کنید.
  20. پوسته مدیریت وردپرس: افزونه ادمینیفای پرو با چندین قالب مدیریت از پیش ساخته شده آماده همراه با شماست! از گزینه سفارشی سازی می توانید طرح، رنگ یا موارد دلخواه خود را تنظیم کنید و به صورت آنی نیز تغییرات را مشاهده کنید.

در ادامه با بسیاری از امکانات و ویژگی های منحصر به فرد افزونه ادمینیفای پرو آشنا خواهیم شد…

امکانات بیشتر افزونه سفارشی سازی پیشخوان وردپرس، WP Adminify:

در ادامه امکانات بیشتر این افزونه را توضیح می دهیم:

👈 داشبورد وردپرس حالت روشن و تاریک (دارک مود)

  • حالت روشن / تاریک را زمان بندی شده
  • حالت روشن و تاریک بر اساس اولویت سیستم
  • تغییر لوگو برای حالت روشن و تاریک

👈 غیرفعال کردن اعلانات یا اطلاعیه های مدیریت

  • مشاهده تمامی ها اعلانات در برگه پیشخوان > اعلامیه‌ها
  • مخفی کردن اعلانات و اطلاعیه های مدیریت
  • حذف کردن پنل خوش آمد گویی
  • حذف کردن اعلان “به‌روزرسانی PHP مورد نیاز است”
  • مخفی کردن اطلاعیه به‌روزرسانی هسته وردپرس
  • مخفی کردن اطلاعیه به روز رسانی پلاگین
  • مخفی کردن اطلاعیه به روز رسانی قالب
  • حذف کردن پنل “گوتنبرگ را امتحان کنید”
  • تعریف کردن بر اساس نقش های کاربری خاص

👈 سفارشی سازی زنده بخش ورود به پیشخوان وردپرس

  • نمایش یا مخفی سازی لوگوی صفحه ورود به سیستم
  • لوگوی سفارشی برای صفحه ورود به پنل مدیریت
  • تغییر اندازه عرض و ارتفاع لوگو در صفحه ورود
  • ترازبندی ستون فرم ورود را تغییر دهید
  • سفارشی سازی ترازبندی عمودی فرم ورود
  • سفارشی سازی ترازبندی افقی فرم ورود
  • سفارشی سازی رنگ پس زمینه برای صفحه ورود
  • تصویر یا پس‌زمینه ویدیویی سفارشی برای صفحه ورود
  • ایجاد پس زمینه گرادیانت برای صفحه ورود
  • شخصی سازی رنگ پس زمینه ستون فرم ورود
  • تنظیم گرادیانت به عنوان رنگ پس‌زمینه فرم ورود
  • سفارشی سازی عرض و ارتفاع فرم ورود
  • صفحه ورود به سیستم وردپرس به صورت 2 ستونه
  • خلق پس زمینه با طرح کج برای صفحه ورود
  • تغییر پیام های خطا های صفحه ورود
  • تغییر متن برچسب صفحه ورود
  • تغییر متن نگه دارنده صفحه ورود
  • تنظیم حاشیه ها برای فیلدهای صفحه ورود
  • سفارشی سازی شعاع حاشیه فیلدهای صفحه ورود
  • سفارشی سازی رنگ برچسب فیلدهای فرم ورود
  • سفارشی سازی دکمه فرم ورود
  • تنظیم ارتفاع و عرض دکمه ها
  • دکمه معمولی، شناور و یا رنگی فعال
  • فونت گوگل برای متن صفحه ورود
  • پنهان کردن اطلاعیه مرا به خاطر بسپار
  • غیرفعال کردن لرزش در هنگام ورود
  • غیرفعال کردن رمز فراموش شده
  • غیرفعال کردن بازگشت به وب سایت

👈 ویرایشگر منوی پیشخوان وردپرس

  • تغییر عنوان های منو، لینک ها، آیکون ها و…
  • سازماندهی آیتم های منو از طریق کشیدن و رها کردن
  • مجوزهای دسترسی به منو بر اساس نقش های کاربری
  • سفارشی سازی منوی فرعی یا زیر منو ها
  • دارای 2000+ بسته آیکون های عالی در دسترس
  • دارای رابط کاربری تعاملی

👈 پوشه بندی بر اساس نوع پست و در بخش رسانه

  • فایل های رسانه ای سازماندهی شده برای پوشه ها
  • نگه داری برگه ها یا صفحات با مرتب سازی مناسب آن ها
  • رنگ بندی متغییر پوشه ها
  • ایجاد پوشه های نامحدود
  • تغییر ترتیب و سلسله مراتب آن
  • مرتب سازی پوشه های خود
  • تغییر نام پوشه ها
  • حذف پوشه ها
  • ایجاد پوشه های فرعی
  • دارای رابط کاربری درختی برای پوشه بندی
  • سازگار با پنل مدیریت RTL و LTR (راست چین و چپ چین)
  • جستجوی زنده نام پوشه ها

👈 برچسب سفید پیشخوان وردپرس

  • صفحه ورود سفارشی
  • تغییر لوگوی وردپرس در پیشخوان
  • امکان تغییر متن کپی رایت در بخش فوتر پیشخوان
  • تغییر نام پیش فرض منو های مدیریت وردپرس
  • حذف ابزارک های پیش فرض پیشخوان

👈 درج اسکریپت های هدر و فوتر را در هر پست یا برگه

  • درج CSS و JS به سادگی
  • درج کد هدر یا کد فوتر
  • درج هر کد JS ردیابی مانند Google Analytics
  • سبک وزن و سریع
  • اپلیکیشن تک صفحه ای پویا
  • رابط بصری
  • هدف گذاری اسنیپ یا قطعه های مبتنی بر دستگاه ها
  • انتخاب برگه، پست، انواع پست خاص
  • هدف گذاری بایگانی یا برگه های طبقه بندی (taxonomy)

👈 صفحات یا برگه های مدیریت با استفاده از هر صفحه سازی

  • افزودن تعداد نامحدود برگه های سفارشی
  • طراحی برگه های مدیریت با هر افزونه صفحه سازی
  • مسدود سازی برگه های مدیریت سفارشی بر اساس نقش های کاربری خاص
  • تنظیم سفارشی برگه مدیریت به عنوان منوی برچسب بالا
  • تعریف سفارشی ترتیب برگه های مدیریت
  • ایجاد زیر برگه تحت هر منوی موجودی
  • آیکون برگه مدیریت والد سفارشی
  • فعال یا غیرفعال کردن عنوان برگه مدیریت
  • CSS و JS سفارشی برای برگه های مدیریت

👈 ترتیت نوع پست یا نوشته ها

  • با استفاده از جاوا اسکریپت قابلیت مرتب سازی در حالت کشیدن و رها کردن
  • پشتیبانی از هر نوع پستی
  • پشتیبانی از طبقه بندی (taxonomy)
  • ذخیره خودکار به صورت آنی
  • مرتب‌سازی کتابخانه رسانه برای طرح‌بندی فهرست
  • انتخاب نوع پست یا طبقه بندی خاص(taxonomy)

👈 گزارش فعالیت برای وب سایت وردپرس

  • بررسی کردن فعالیت برای یک زمان خاص
  • جستجو کردن یک کلمه کلیدی خاص
  • تغییر نوشته، برگه و نوع پست های سفارشی
  • تغییر طبقه بندی هایی (taxonomy) مانند برچسب ها یا دسته بندی ها
  • بررسی کردن فعالیت کاربران خاص
  • تغییر ابزارک ها و منوها
  • ایجاد یا به روز رسانی کاربر
  • فیلتر کردن فعالیت بر اساس نقش کاربران خاص
  • هسته وردپرس و تغییرات تنظیم شده
  • بررسی اینکه چه چیزی ایجاد یا به‌روزرسانی شده است
  • تغییراتی انجام شده در افزونه ها و قالب ها
  • فعالیت های پیوست، نظرات، گزینه افزودن یا اصلاح

👈 نوار اعلانات یا نوتیفیکیشن بار برای وردپرس

  • نمایش محتوای اعلان با یک دکمه
  • تنظیم لینک برای دکمه
  • تغییر متن دکمه بستن (x)
  • تغییر ارتفاع و عرض نوار اعلان
  • انتخاب فونت گوگل را برای محتوا
  • انتخاب دستگاهی که در آن اعلان نمایش داده شود
  • انتخاب کردن برای نمایش اعلان در حالت فول سایت، صفحه یا پست
  • تغییر رنگ پس زمینه
  • تغییر رنگ متن
  • رنگ متن دکمه بستن
  • رنگ پس زمینه دکمه
  • رنگ متن دکمه

👈 اطلاعات سرور وردپرس

  • گزارش خطای اشکال زدایی یا دیباگ وردپرس
  • اطلاعات سایت وردپرس
  • اطلاعات سرور
  • زمان واقعی یا Real-time حافظه PHP، استفاده از RAM و اطلاعات CPU
  • اطلاعات PHP
  • زمان واقعی یا Real-time استفاده از حافظه وردپرس
  • اطلاعات MySQL
  • ثابت های وردپرس(Constants) برای فایل wp-config.php
  • بررسی کردن فایل htaccess
  • بررسی کردن فایل php.ini
  • بررسی کردن فایل robots.txt
  • پاک سازی و تازه سازی لاگ های خطا

👈 پیشخوان و ابزارک خوش آمد گویی برای پنل مدیریت وردپرس

  • دارای 5 نوع محتوای عالی
  • استفاده از کد کوتاه برای ابزارک های بخش پیشخوان
  • ویدیو برای ابزارک های بخش پیشخوان
  • نمایش و سفارشی سازی هر فید RSS
  • مجوز دسترسی ابزارک های بخش پیشخوان بر اساس نقش های کاربری خاص
  • تعریف Side یا Normal به عنوان موقعیت ابزارک ها

👈 تست سرعت صفحات یا Google Pagespeed Insights برای وردپرس

  • اپلیکیشن تک صفحه ای (بدون بارگیری)
  • صفحه تاریخچه سرعت صفحات
  • حذف تاریخچه های قدیمی
  • گزارش کامل – تغییر موبایل و دسکتاپ
  • تجزیه و تحلیل سرعت هر صفحه وب
  • جلوگیری از دسترسی بر اساس نقش های کاربری خاص

👈 حالت کپی یا تکراری هر نوشته، برگه، انواع پست ها

  • یک کلون از یک برگه یا صفحه خاص ایجاد کنید.
  • یک کلون از یک پست یا نوشته خاص ایجاد کنید.
  • پشتیبانی هر نوع پستی
  • دریافت یک کپی دقیق در پیش نویس
  • فعال یا غیرفعال کردن برای نوع پست های خاص
  • تعریف نقش کاربری خاص برای افرادی که از این قابلیت استفاده کنند

👈 نوار کناری سفارشی برای وردپرس

  • دارای ابزارک سفارشی نامحدود
  • با هر قالبی که استاندار کدنویسی شده کار می کند
  • سرعت وب سایت را کند و آهسته نمی کند
  • نام و توضیحات نوار کناری
  • حالت کپی نوار کناری موجود
  • تغییر موقعیت نوار کناری با استفاده از کشیدن و رها کردن
  • حذف کردن نوار کناری غیر ضروری
  • تغییر نام نوار کناری موجود

👈 حالت کپی یا تکراری منو ها و آیتم های منو

  • کپی از منو های اصلی
  • کپی از آیتم های منو
  • تغییر دادن عنوان و لینک منوی سفارشی

در نهایت چرا باید از سفارشی سازی پیشخوان وردپرس WP Adminify Pro استفاده کنیم؟

  1. پیاده سازی آسان: در  افزونه ادمینیفای پرو، ما معتقدیم که ساخت صفحات تعاملی باید برای کاربران المنتور آسان باشد. بنابراین ما افزودن هر عنصر را فقط با یک کلیک انجام داده ایم. فقط باید عنصر یا اِلمانی را که می‌خواهید اضافه کنید را تغییر دهید و آماده هستید که آن را در هر کجای صفحه خود اضافه کنید. همچنین شما با استفاده از گزینه راه اندازی سریع می توانید به سرعت ماژول ها، لوگو و موارد دیگری که مد نظر دارید را به سرعت تنظیم و شخصی سازی کنید.
  2. سرعت و بهینه سازی: ما افزونه ادمینیفای پرو را بعنوان بهترین افزونه سفارشی سازی پیشخوان وردپرس و با در نظر گرفتن عملکرد و کارایی آن ایجاد کرده ایم. با افزونه WP Adminify Pro ، می توانید دقیقاً عناصر یا اِلمان های مورد نیاز خود را در صفحه بارگیری کنید و نه کل اسکریپت را، تا صفحات سریع تر بارگیری شوند. ما بسیار دقت کرده‌ایم تا مطمئن شویم که کدهای غیرضروری که می‌توانند سرعت وب‌سایت شما را کاهش دهند وجود نداشته باشد. و ما به طور مداوم روی توسعه کار می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که با استفاده از این افزونه برای المنتور نیز تجربه فوق العاده ای به دست آورید.
  3. کاملا قابل سفارشی‌سازی: این افزونه با ارائه گزینه های زیادی برای هر عنصر یا اِلمان برای کنترل هر چیز ممکنی قابل تنظیم و سفارشی سازی است. شما این قدرت را دارید که بلوک ها را مطابق با سلیقه خود شخصی سازی کنید.
  4. سبک وزن و بارگذاری آنی: این افزونه به کدهای نامرتب یا دارایی اضافی اجازه نمی دهد که سرعت اینترنت شما را کاهش دهد. شما می توانید در صورت نیاز ابزارک های غیرضروری را غیرفعال می کند تا سایت شما به راحتی کار کند!
  5. چند افزونه در یک افزونه (All-in-One) – شما با استفاده از افزونه WP Adminify Pro دیگر نیازی به افزونه های اضافی نخواهید داشت. شما می توانید با قابلیت های پیشرفته افزونه ادمینیفای پرو که برای برخی از آن ها مجبورید انواع افزونه های مختلف دیگر را نصب کنید را همگی در یک افزونه داشته باشید و از آن لذت ببرید!

با خرید و دانلود افزونه ادمینیفای پرو راست چین به سادگی تمامی بخش های پیشخوان وردپرس را سفارشی سازی کنید و از پشتیبانی واقعی کمتر از 24 ساعت و 6 ماه ضمانت بازگشت وجه (نقدی) بهره مند شوید.

مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *