جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان افزونه سفارشی سازی وضعیت رزرو بوکنتیک

دانلود رایگان افزونه سفارشی سازی وضعیت رزرو بوکنتیک

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

افزونه سفارشی سازی وضعیت رزرو یک افزودنی برای افزونه بوکنتیک است که این امکان را به شما می دهد تا برای رزرو های خود وضعیت های متنوع و دلخواه تعریف کنید.

انتشار نسخه سه افزونه رزرو و نوبت دهی بوکنتیک این افزونه قدرتمند را بیش از پیش حرفه ای تر کرد و قابلیتهای فراوانی به آن افزود. این امکانات و قابلیتها در قالب اددان های مختلف به افزونه رزرو و نوبت دهی بوکنتیک اضافه شده و آن را برای طیف بسیار گسترده ای از کسب و کارها مجهر کرده است.
چنانچه برای هر نوع رزروی از افزونه بوکنتیک استفاده کنید، به صورت پیشفرض رزروهای شما تنها در چهار وضعیت مختلف دسته بندی می شوند که عبارتند از:

  • رزرو های در انتظار
  • رزروهای تایید شده
  • رزروهای لغو شده
  • رزروهای رد شده

اما گاهی ممکن است این وضعیت ها برای همه انواع رزرو ها مناسب نباشند و شما نیازمند این باشید که برای رزرو های خود وضعیت های متنوع تری در اختیار داشته باشید.
از این رو برآن شدیم تا با انتشار افزونه سفارشی سازی وضعیت رزرو بوکنتیک این امکان را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید برای رزروهای خود وضعیت های جدید و دلخواهی تعریف کنید و یا وضعیت های پیشفرض را تغییر داده و حتی آنها را حذف کنید.

سفارشی سازی وضعیت رزرو در افزونه بوکنتیک
افزونه سفارشی سازی وضعیت رزرو به کمک کسب و کار شما آمده تا بتوانید حرفه ای تر و جذابتر رزروهای خود را مدیریت کنید.
با افزودن وضعیت رزرو جدید، این امکان را خواهید داشت تا بتوانید برای وضعیت ایجاد شده نام دلخواه، رنگ و آیکون سفارشی خود را اضافه کرده و اگر تمایل داشتید ، آن وضعیت را به بازه های زمانی غیر قابل رزرو اختصاص دهید.
افزونه سفارشی سازی وضعیت رزرو با پشتیبانی از نسخه پنج FontAwesome این امکان را به شما می دهد تا به هزاران آیکون جذاب و متنوع دسترسی داشته باشید.

توجه داشته باشید این افزونه اختصاصی وب سایت راست چین بوده و تنها بر روی بوکنتیک سایت راست چین فعال خواهد شد.

 

مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *