جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان افزونه رزرو و نوبت دهی بوکنتیک (نسخه SaaS)

دانلود رایگان افزونه رزرو و نوبت دهی بوکنتیک (نسخه SaaS)

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

افزونه Booknetic SaaS  | افزونه بوکنتیک نسخه SaaS | افزونه رزرو و نوبت دهی 

معرفی افزونه بوکنتیک نسخه SaaS

افزونه رزرو و نوبت دهی بوکنتیک در دو نسخه پایه و SaaS منتشر شد تا طیف بسیار گسترده ای از کاربران رزرو را پوشش دهد. نسخه پایه افزونه بوکنتیک که قبلا در راست چین منتشر شد ویژه آن دسته از کسب و کارها و اشخاصی است که ساز و کار رزرو پیچیده ای ندارند و مدیر سایت می تواند با تعریف سرویس ها و کارمندان خود، سیستم رزرو و نوبت دهی خود را پیاده نماید.با این حال کاربرانی وجود دارند که در صدد راه اندازی کسب و کاری بزرگتر و به مراتب پیچیده تر هستند و از آنجایی که همواره به تعداد این کاربران افزوده می شود، نسخه SaaS افزونه بوکنتیک توسعه یافته است که به مراتب پیچیده تر از نسخه پایه بوکنتیک است.

بک اند

تخفیف بوکنتیک

داشبورد نسخه SaaS افزونه رزرو و نوبت دهی بوکنتیک

انتشار نسخه سه افزونه بوکنتیک را به نوعی می توان انقلابی جدید برای این افزونه تعریف کرد. چرا که با انتشار این نسخه بهبودهای بسیاری حاصل شد و قابلیت های فراوانی به این محصول شگفت انگیز اضافه گردید که نسخه SaaS نیز بی نصیب از این قابلیت ها نبوده است. نسخه SaaS افزونه بوکنتیک مناسب آن دسته از کسب و کارهایی است که قصد ایجاد نمایندگی های بی شمار رزرو و نوبت دهی یا همان سیستم چند فروشندگی را دارند. افزونه Booknetic SaaS به شما این امکان را می دهد تا با تعریف انواع مختلفی از پلن ها، اقدام به جذب نماینده های مختلف کرده و کسب و کار خود را گسترش دهید.

افزودن نماینده در پیشخوان نسخه SaaS در افزونه رزرو و نوبت دهی بوکنتیک

در این افزونه رزرو  این امکان وجود دارد تا در تعریف پلن های خود مجوز ها و محدودیت های دلخواه را بر روی پلن های مدنظر اعمال کنید تا نماینده ای که پلن مدنظر شما را خریداری می کند، تنها در چارچوب محدودیت های شما فعالیت کند. برای مثال هر نماینده بسته به نوع پلنی که از شما خریداری کرده است تنها می تواند تعداد مشخصی کارمند یا سرویس یا موقعیت مکانی و … داشته باشد.

ایجاد پلن در افزونه رزرو و نوبت دهی بوکنتیک

در افزونه Booknetic SaaS پلن ها به صورت ماهانه و سالانه تعریف می شوند و هر نماینده قادر است از پنل کاربری خود، پلنی که از شما خریده است را تمدید کرده یا ارتقا دهد.

تعریف پلن در افزونه Booknetic SaaS 

 

Booknetic – WordPress Booking Plugin for Appointment Scheduling [SaaS]

امکان تعریف پلن برای کاربران در افزونه Booknetic نسخه SaaS 

شاید تصور اینکه بتوانید با کمترین هزینه و با دریافت فایلی با حجمی حدود شش مگابایت کسب و کاری به وسعت ایران راه اندازی کنید که افزونه بوکنتیک نسخه  SaaS این امکان را برای شما فراهم کرده است.

پنل کاربران در افزونه Booknetic SaaS 

ویژگی های افزونه Booknetic SaaS

برخی از ویژگی های نسخه SaaS افزونه رزرو و نوبت دهی بوکنتیک عبارتند از :

  •  تقویم کاملا شمسی و استاندارد
  •  درگاه پرداخت اختصاصی زرین پال
  • پشتیبانی از سامانه های پیامکی
  • مدیریت آسان پرداخت ها
  • قابلیت ایجاد بی نهایت پلن دلخواه
  • پشتیبانی از فرم های سفارشی
  • پشتیبانی از ارسال اعلانات شرطی
مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *