جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان افزونه رزرو لیت پوینت، LatePoint

دانلود رایگان افزونه رزرو لیت پوینت، LatePoint

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

افزونه وردپرس رزرو و نوبت دهی | افزونه رزرو وردپرس | افزونه رزرو و نوبت دهی LatePoint 

معرفی افزونه لیت پوینت

افزونه LatePoint یک افزونه رزرو اعجاب انگیز و قدرتمند است که در نهایت سادگی، سیستم رزرو و نوبت دهی آنلاین را به سایت شما اضافه می کند. این افزونه وردپرس را به سادگی می توانید روی سایت خود تنظیم کنید.

latepoint

latepoint

ویژگی های افزونه رزرو و نوبت دهی لیت پوینت:

در این قسمت به بررسی امکانات و ویژگی های افزونه LatePoint می پردازیم.

افزونه لیت پوینت

– تغییر چیدمان رزرو یا غیر فعال کردن مراحل

می‌دانیم که هر کسب‌ و کاری روال متفاوتی دارد، افزونه لیتپوینت با در نظر گرفتن این موضوع ، یک رابط منحصر به ‌فرد ایجاد کرده‌ است که می‌توانید مراحلی را که نیاز ندارید غیرفعال کنید یا ترتیب مراحل را تغییر دهید. به عنوان مثال می‌توانید اطلاعات مشتری را قبل از انتخاب هر چیزی دریافت کنید، به این ترتیب اگر هرگز فرآیند رزرو را تمام نکردند، می‌توانید بعداً با آنها تماس بگیرید.

– هر کارمند داشبورد و تقویم کاری مخصوص به خود را دارد.

امروزه اکثر مردم با تلفن های خود فعالیت های خود را مدیریت می کنند، افزونه لیتپوینت خود را کاملاً پاسخگو کرده است، به طوری که کارمندان و مشتریان شما می توانند به راحتی با استفاده از تلفن خود وارد حساب کاربری خود شده و رزروها و تنظیمات خود را در همه حال مدیریت کنند.

– پنل کاربری قدرتمند

پنل کاربری قدرتمند افزونه به کارمندان و مشتریان شما اجازه می دهد تا رزروهای خود را راحت تر مدیریت کنند ، مشتریان می توانند برای کارمندان شما پیام ارسال کنند ، زمان رزرو های خود را تغییر دهند و یا رزرو خود را لغو کنند.

– گزارش عملکرد هوشمند و سیستم آنالیز کارمندان و خدمات

می توانید گزارش عملکرد وخروجی داده ها در قالب فایل اکسل دانلود کنید. در داشبورد افزونه، می توانید به اطلاعات فراوانی در مورد کسب و کار خود دسترسی داشته باشید. کارمندان با عملکرد برتر ، پرطرفدار ترین سرویس ها، رزروهای آینده، نمودارهایی با اطلاعات مهم و … را به راحتی مدیریت کنید.

– کنترل کامل بر برنامه کاری

برنامه های کاری قابل تنظیم برای هر کارمند و هر سرویس، روزهای غیر کاری و تعطیلات و روزهای انتخابی با برنامه های سفارشی، دستاورد افزونه لیتپوینت است.

در صورتی که شما اجازه دهید ، کارمندان شما می توانند با مراجعه به پنل کاربری خود ، روزهایی با برنامه کاری دلخواه ، تعطیلات رسمی ، روزهای غیرکاری  و چند برنامه کاری در یک روز را برای خود تنظیم کنند.

-قابلیت رزرو چندگانه

افزونه لیت پوینت این امکان را در اختیار کاربران شما قرار می دهد تا بتوانند سرویس های ارائه شده توسط شما را در زمان های مختلفی از یک روز را برای خود رزرو کنند. در این حالت کاربران یا مشتریان شما این شانس را خواهند داشت تا اگر در موعد مقرر نتوانستند خدمت شما را دریافت کنند ، در زمان دیگری این امکان را داشته باشند.

-پیشنمایش سریع، زمانی که کارمندان شما در دسترس هستند

تایم لاین منحصر به فرد ما به شما کمک می کند تا با یک نگاه سریع در برنامه کامل ماهانه ببینید چه کسی در دسترس است.

پیشنمایش سریع افزونه لیتپوینت

– یادآوری‌ها و اعلان‌های مختلف رزرو را از طریق پیامک و ایمیل ارسال کنید.

این یک امر حیاتی است که سریعا به مشتریان و کارمندان خود در مورد رزروهای جدید، اطلاع رسانی کنید. یا آن ها را در جریان تغییر وضعیت رزروها قرار دهید. علاوه بر Twilio جهت ارسال پیام های بین المللی، ما پنل های پیامک فارسی را نیز به این افزونه اضافه کرده ایم.

افزودنی های در حال توسعه افزونه لیت پوینت

گاهی اوقات شما به یک ویژگی خاص نیاز دارید که دیگران به آن نیاز ندارند. به همین دلیل افزودنی های بسیاری به صورت رایگان و پولی برای لیتپوینت توسعه یافته اند. در طول فرآیند رزرو به انتخاب منطقه زمانی توسط کاربر نیاز دارید؟ مشکلی نیست! فقط یک افزودنی نصب کنید. مهم ترین نکته این است که این مجموعه بر اساس بازخوردهای کاربران هر روز در حال رشد و توسعه است.

تقویم گوگل ،کدهای تخفیف، درگاه پرداخت، چت با مشتری، سایر موارد…

نقشه راه و بروزرسانی های آینده

ما کاملا متعهد به بهبود این افزونه هستیم. تقریباً هر هفته به‌روزرسانی‌ها را با ویژگی‌ها و بهبودهای جدید منتشر می‌کنیم و علاقه مندیم به نظرات و پیشنهادات شما جامه عمل بپوشانیم.نقشه راه و بروزرسانی های آینده افزونه LatePoint

– تنظیم برنامه کاری توسط کارمندان

افزونه لیتپوینت (Latepoint) تنها افزونه رزرو و نوبت دهی در ایران است که قابلیت تنظیم برنامه کاری توسط کارمندان را داراست.
هر کارمند می تواند در پنل کاربری خود، برنامه کاری مختص یه خود را تنظیم کرده تا در فرم رزرو به نمایش درآید.

می توانید افزونه رزرو و نوبت دهی لیتپوینت را برای کلینیک یا مطب یا اموزشگاه خود از راست چین دانلود کنید.

 

مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *