جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان افزونه درگاه پرداخت بوکنتیک، زرین پال

دانلود رایگان افزونه درگاه پرداخت بوکنتیک، زرین پال

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

افزونه درگاه پرداخت زرین پال برای بوکنتیک | درگاه زرین پال برای افزونه بوکنتیک

معرفی درگاه زرین پال برای افزودنی درگاه پرداخت بوکنتیک

پس از انتشار اولین نسخه از افزونه رزرو و نوبت دهی بوکنتیک ، طولی نکشید که افزونه بوکنتیک به یکی از پرطرفدارترین افزونه های وردپرسی در حوزه رزرو و نوبت دهی تبدیل شد. قابلیت های منحصر بفرد و ظاهر جذاب این افزونه ، باعث شده است تا در کمتر از چهار ماه پس از انتشار در وبسایت Envato ، فروشی 4000 هزارتایی را تجربه کند.

اگرچه توسعه دهندگان این افزونه محبوب همواره در تلاشند تا با افزودن قابلیت های متعدد، در پی رفع نیاز کاربران مختلف برآیند اما گل سرسبد این قابلیت ها را می توان در انتشار نسخه 3 افزونه بوکنتیک خلاصه کرد. افزونه بوکنتیک موجود در وبسایت راست چین، قابلیت های مختلفی از جمله 7 درگاه پرداخت، 8 پنل پیامکی، کیف پول و نقشه نشان را اضافه کرده ایم. از جمله درگاه های بانکی افزونه درگاه پرداخت زرین پال برای بوکنتیک  است که امکان اتصال سیستم رزرو وبسایت شما را به درگاه زرین پال فراهم می کند. به کمک این افزودنی ، می توانید هزینه های مربوط به خدمات خود را از طریق درگاه پرداخت زرین پال دریافت کنید.

مزایای استفاده از درگاه پرداخت زرین پال امنیت پرداخت و پشتیبانی 24 ساعته است  درگاه زرین پال برای افزونه بوکنتیک، وبسایت شما را به قدیمی ترین و معتبر ترین درگاه های واسط پرداخت در ایران متصل می کند. به کمک این افزودنی، پرداخت های سیستم رزرو و نوبت دهی شما از طریق زرین پال انجام شده و در پنل کاربری شما در وبسایت زرین پال نیز قابل مدیریت می باشد.

نکته مهمی که باید مدنظر داشته باشید این است که این افزودنی اختصاصی وبسایت راست چین بوده و تنها بر روی بوکنتیک موجود در سایت راست چین فعال خواهد شد.

معرفی افزونه درگاه پرداخت زرین پال برای بوکنتیک

با فعال سازی افزونه درگاه پرداخت زرین پال برای بوکنتیک در واقع افزونه بوکنتیک را برای اتصال به سیستم بانکی کشور مجهز کرده اید.

 

مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *