جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان افزونه درگاه پرداخت بانک پاسارگاد ووکامرس

دانلود رایگان افزونه درگاه پرداخت بانک پاسارگاد ووکامرس

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

افزونه بانک پاسارگاد | افزونه درگاه پرداخت پاسارگاد ووکامرس

معرفی افزونه درگاه پرداخت بانک پاسارگاد

اگر در فضای دیجیتال امروزی فعالیت میکنید و کسب و کار خود را در این دنیا راه اندازی کرده ایدو اگر حتی یک بار قصد خرید محصولی را در این دنیا داشته اید حتما میدانید که داشتن احساس امنیت در پرداخت هزینه محصول یا خدمات یکی از مهمترین مباحث در جذب مشتری است. داشتن یک فروشگاه اینترنتی بدون درگاه پرداخت غیر قابل تصور است.

سیستم وردپرس و فروشگاه ساز محبوب ووکامرس یکی از پرطرفدار ترین ها برای راه اندازی کسب و کار آنلاین هستند و افزونه درگاه پرداخت بانک پاسارگاد ویژه ووکامرس است و از طریق رمزنگاری داده ها امنیت تامین شده است. شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد که متصدی ارائه درگاه پرداخت اینترنتی بانک پاسارگاد است امکانات و بستر بسیار مناسبی را برای استفاده کسب و کارهای دیجیتال فراهم کرده تا بتوانند رضایت مشتریان خود را جلب کنند.

آخرین بروزرسانی

*** بروز رسانی امنیتی مهم ***

هماهنگی با آخرین نسخه ووکامرس و تغییرات پرداخت الکترونیک پاسارگاد ( 23/03/1400)

افزونه درگاه بانک پاسارگاد کاملا با آخرین نگارش ووکامرس و وردپرس تست شده است. همچنین در برنامه نویسی این افزونه تمامی موارد امنیتی بررسی شده و شما میتوانید با خیال راحت از این درگاه پرداخت برای فروشگاه آنلاین خود استفاده کنید.

ویژگی های پلاگین درگاه پرداخت بانک پاسارگاد

از قابلیت های این افزونه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بازگشت خودکار وجه به حساب مشتری درصورت بروز هرگونه مشکل در مراحل پرداخت (خیال شما از پیگیری تراکنش های ناموفق راحت خواهد شد)
  • امکان انتقال مستقیم به صفحه پرداخت بانک
  • امکان نمایش پیش فاکتور قبل از ارسال به صفحه پرداخت بانک
  • فعال یا غیر فعال سازی درگاه از صفحه تنظیمات
  • تعیین عنوان درگاه
  • تعیین توضیحات درگاه
  • شخصی سازی متن پرداخت موفق با امکان قراردادن کد رهگیری، شماره ارجاع در متن پیام
  • شخصی سازی متن پرداخت نا موفق
  • هماهنگی با تمامی قالب های ووکامرس
  • هماهنگی با افزونه دکان و افزونه های چند فروشندگی دیگر

پلاگین درگاه پرداخت ووکامرس کاملا با بروزرسانی خودکار راست چین هماهنگ شده است. همچنین برای پشتیبانی و رفع مشکلات می توانید در هر ساعت از شبانه روز در بخش پشتیبانی راستچین اقدام به ارسال تیکت بفرمایید. میانگین زمان پاسخ تیم ما به تیکت های کاربران 2 ساعت است.

تنظیمات افزونه درگاه پرداخت بانک پاسارگاد

سیستم بازگشت خودکار درگاه پرداخت پاسارگاد

در مواردی ممکن است به هر دلیلی پرداخت موفق صورت نگیرد، این موارد می تواند شامل: اختلال در سرور فروشنده برای ثبت تراکنش، قطع اینترنت کاربر در مراحل تراکنش، مشکل در تایید تراکنش از طرف بانک، سفارش های تکراری و … باشد. ما امکانی را برای افزونه در نظر گرفتیم که تنها درصورتی که کلیه مراحل پرداخت به درستی و کامل انجام شد سفارش پرداختشده ثبت شود در غیر اینصورت تراکنش بازگشت برای بانک ارسال خواهد شد. که این امر بسیاری از مشکلات پرداخت های ناموفق را برطرف کرده و از بار پشتیبانی شما کم خواهد کرد.

اگر در گاه پرداختی که کاربر شما هنگام کلیک بر روی دکمه پرداخت انتخاب کرده است، افزونه درگاه بانک پاسارگاد ما باشد، در صورتی که خطایی هنگام تراکنش وجود داشته باشد، این خطا در یاداشت های صفحه سفارش مورد نظر قابل مشاهده خواهد بود

درگاه پرداخت بانک پاسارگاد و پشتیبانی همیشگی

یک بار خرید انجام میدهید و همیشه بروز خواهید بود. این تفاوت استفاده از درگاه حرفه ای و رایگان است. ما همیشه درحال کار هستیم و با هر بروزرسانی ووکامرس، وردپرس و حتی درگاه بانک در سریعترین زمان درگاه را به روز خواهیم کرد.

 افزونه درگاه پرداخت بانک پاسارگاد نسخه حرفه ای امکان تراکنشی امن روی سایت شما را فراهم می کند. به این ترتیب، مشتریان با خیال راحت تری از شما خرید انجام می دهند.

مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *