جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان افزونه درگاه به پرداخت ملت

دانلود رایگان افزونه درگاه به پرداخت ملت

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

افزونه درگاه پرداخت ووکامرس به پرداخت | افزونه درگاه به پرداخت ملت | افزونه درگاه پرداخت بانک ملت | افزونه بانک ملت

معرفی درگاه به پرداخت ملت (بانک ملت) 

افزونه درگاه پرداخت بانک ملت یکی از کاملترین افزونه های درگاه است که برخلاف سایر افزونه های مشابه با 6 افزونه ووکامرس، Restrict Content Pro اشتراک ویژه، گرویتی فرم، Easy Digital Downloads دانلود به ازای پرداخت، Paid Memberships Pro عضویت ویژه، MyCred امتیاز من سازگار شده است. همانطور که شاهد هستید در عصر امروز برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی نیاز به درگاه پرداخت می باشد. برای دریافت درگاه پرداخت برای فروشگاه اینترنتی می توانید از ( به پرداخت ملت ) استفاده کنید.

وب سرویس به پرداخت ملت تغییر کرده اما افزونه های وردپرسی به وبسرویس جدید تغییر نکرده اند به این منظور که نمی توانید فروشگاه تان را به وبسرویس جدید (Behpardakht.com) متصل کنید! اما ما در سایت راست چین با هدف بهبود کسب و کار های اینترنتی که درگاه ملت را استفاده می کنند این محصول ایرانی را توسعه داده ایم که می توانید با استفاده از ۶ افزونه وردپرس به درگاه پرداخت ملت متصل شوید! این افزونه درگاه پرداخت به صورت اختصاصی و با کد نویسی استاندارد و بهینه توسعه داده شده تا برای استفاده از فروشگاه اینترنتی وردپرسی تان با مشکل یا عدم سازگاری با سایر افزونه های مرتبط مواجه نشوید!

با افزونه به پرداخت ملت دیگر نگران کاهش سرعت سایت وردپرسی خود نباشید زیرا با کدنویسی استاندارد و بهینه طراحی شده است. 

امکانات افزونه درگاه به پرداخت ملت برای اتصال به درگاه های بانکی

ویژگی های افزونه درگاه به پرداخت ملت

این افزونه وردپرس که برای اتصال سایت شما به درگاه پرداخت استفاده می شود ویژگی های زیر را دارد.

  • امنیت

در صورت رعایت نشدن نکات ایمنی لازم درگاه پرداخت ، باعث بروز خسارات بسیار زیادی درسایت خواهد شد. کاملترین افزونه درگاه به پرداخت ملت مطابق با آخرین تغییرات و توصیه های شبکه نوشته شده است تا اطمینان کامل را به کاربران از لحاظ امنیت به ارمغان آورد.

  • بهینه

در  این افزونه ما تمامی کد ها را بهینه کرده ایم تا با استفاده از این افزونه شما نگرانی در خصوص کند بودن در سایت خود نباشید! با فعال بودن هر افزونه به صورت خودکار کد های مربوط به درگاه پرداخت برای افزونه مورد نظر فعال می شود .

  •  بروزرسانی

ما برای رضایت خریداران محترم این افزونه در سایت راست چین این محصول ایرانی را با توجه به خواسته کاربران بروزرسانی می کنیم و خدمت مشتریان عزیز قرار می دهیم همچنین در حال حاضر آخرین آپدیت وبسرویس به پرداخت ملت برای افزونه انجام شده است.

افزونه درگاه به پرداخت ملت با اتصال به 6 افزونه پرطرفدار ووکامرس، Restrict content pro و غیره یک افزونه کامل می باشد.

مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *