جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان افزونه ترب، ارسال محصولات ووکامرس به ترب

دانلود رایگان افزونه ترب، ارسال محصولات ووکامرس به ترب

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

افزونه تربچه | افزونه ارسال محصولات متغیر به ترب 

معرفی افزونه ترب

احتمالا برای شما پیش آمده که برای خرید گوشی وارد فروشگاهی شوید، در مرحله انتخاب موبایل مورد نظر می توانید رنگ، حافظه، … را انتخاب کنید، حتی در سایت های لباس فروشی هم برای انتخاب لباس مورد نظر خود می توانید سایز مورد نظر خود را انتخاب کرده و محصول را به سبد خرید اضافه کنید. در واقع این سایت ها محصولاتشان را به صورت متغیر در سایت قرار دادند.
قالب

حالا اگر برای هر ویژگی یک محصول جداگانه تعریف می کردند، سایت به شدت سنگین میشد و از نظر سئو هم برایشان مشکلات به وجود می آمد.

اگر شما هم جز فروشندگان سایت ترب (https://torob.com/) باشید همیشه مشکل در قرار دادن محصولات متغیر در این سایت دارید، یعنی هنگام اضافه شدن محصول متغیری مانند گوشی موبایل فقط می توان یک مدل آن را در سیستم قرار داد و امکان وارد کردن تنوع و ویژگی های محصولات وجود ندارد.

سایت ترب برای  حل این مشکل شما دو راه حل ارایه می کند:

  • تعریف کردن محصولات به صورت کاملا جداگانه
  • ارایه محصولات در قالب یک سرویس مطابق با قوانین ترب تا هر محصول را با لینک جدا در پنل اضافه کند.

اینجاست که افزونه ترب برای ارسال محصولات به سایت ترب به شما کمک می کند تا بتوانید به سادگی همه محصولات متغیر خودتان را با همه ویژگی ها به صورت کاملا اتوماتیک در پنل فروشندگی خود در سایت ترب قرار بدهید.

افزونه ترب ووکامرس برای هر تنوع لینک جداگانه، اسم جداگانه ، تصویر جداگانه و … رو از طریق API به ترب ارسال می کنه و این امکان رو فراهم می کنه تا ربات ترب بتونه به خوبی اطلاعات محصول شمارو دریافت و ثبت کنه

معرفی افزونه ترب، افزونه ارسال محصولات متغیر به ترب ویژگی های افزونه ترب

برای ایجاد مزیت رقابتی و بهبود سئو سایت شما از این افزونه فروشگاهی استفاده کنید که دارای امکانات متنوعی مانند تغییر لحظه ای قیمت است. سایر امکانات عبارتند از:

  • امکان قرار دادن محصولات متغیر ووکامرس

همانطور که در ابتدا هم گفتیم یکی از مهم ترین ویژگی های افزونه ترب قرار دادن محصولات متغیر در سایت ترب است، با این قابلیت افزونه به سادگی می توانید هر نوع محصول متغیری را با قیمت های مختلف، رنگ های مختلف و برند های متنوع در سایت ترب قرار دهید.

  • اطلاع از تغییرات قیمتی و موجودی ها

یکی دیگر از ویژگی های افزونه ترب که بسیار به کار فروشندگان سایت ترب می آید آپدیت منظم قیمت ها و موجودی ها است، سایت ترب محصولاتی که ناموجود می شوند را به صورت کلی نادیده می گیرد. افزونه ترب این موضوع را هم حل می کند و به طور مرتب موجودی ها و قیمت ها را چک می کند.

  • ارسال لینک جداگانه، اسم جداگانه، تصویر جداگانه از طریق API  به سایت ترب

با نصب افزونه ترب سایت شما از طریق api سریعا به سایت ترب وصل می شود و به راحتی می توانید لینک ها و تصاویر و هر ویژگی محصولات را برای سایت ترب ارسال کنید.

  • افزایش فروش

با توجه به اینکه بین سایت خودتان و ترب اتصال وجود دارد و سریعا همه اطلاعات محصولات تبادل می شوند نرخ کلیک بالاتر می رود و این موضوع به سئو و فروش بیشتر شما هم کمک می کند.

 

مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *