جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان افزونه امنیتی گوگل آث، Google Authenticator

دانلود رایگان افزونه امنیتی گوگل آث، Google Authenticator

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

افزونه تایید دو مرحله ای وردپرس | افزونه گوگل آث | افزونه Google Authenticator

معرفی افزونه گوگل آث

Google Authenticator یک افزونه وردپرس است که با استفاده از آن می توانید امنیت سایت وردپرس را تامین کنید. با استفاده از این افزونه قابلیت تایید دو مرحله ای بدون هیچ هزینه ای وجود دارد. نحوه کار این برنامه به این شکل است که شما وقتی کیو آر کد اختصاصی خود را در این برنامه اسکن میکنید، از آن پس برنامه به صورت خودکار هر 60 ثانیه برای شما یک کد یکبار مصرف تولید میکند و این یعنی اینکه شما بدون پرداخت هزینه ی اضافی میتوانید سیستم تایید دو مرحله ای را برای سایتتان راه اندازی کنید.

دلایل استفاده از افزونه Google Authenticator

امنیت کاربران همواره یکی از دغدغه های صاحبان کسب و کار های اینترنتی بوده است. هکر ها همیشه در تلاش هستند تا اطلاعات کاربران را به هر نحوی که میشود از آنان بدزدند. شما به عنوان صاحب یک کسب و کار اینترنتی تا جایی که میتوانید باید روزنه های نفوذ و سرقت اطلاعات کاربرانتان را از بین ببرید.

ایجاد رمزعبور های سخت، ساخت رمز عبور دوم، جلوگیری از فعالیت ربات ها و … از راهکار هایی است که در سالیان اخیر استفاده میشد. اما با پیشرفت تکنولوژی و علم، این راهکار ها دیگر مناسب نیستند.

بهترین روش، تایید دو مرحله ای می باشد. حتما دیده اید زمانی که میخواهید وارد حساب کاربریتان در صرافی های ارز دیجیتال شوید، از شما میخواهد تا کدی که به ایمیل شما ارسال شده است را وارد کنید. یک هکر یا سارق شاید بتواند نام کاربری یا رمز عبور شما را به سرقت ببرد، اما تا زمانی که به ایمیل یا شماره تلفن شما دسترسی نداشته باشد، نمیتواند وارد حساب کاربریتان بشود و این یعنی افزایش امنیت حساب کاربری.

اما از طرفی استفاده از سیستم تایید دو مرحله ای از طریق اس ام اس برای دارنده کسب و کار هزینه ی زیادی خواهد داشت. شما ابتدا باید یک خط ارسال اس ام اس بخرید و حساب خود را شارژ کنید تا بتوانید کد یکبار مصرف را برای کاربرانتان ارسال کنید. لازم به ذکر است که اکثر مردم به دلیل مشغله های زیادی که دارند، اس ام اس های تبلیغاتی را روی شماره تماس خود می بندند. علاوه بر آن تلفن های همراه در سال های اخیر به قدری هوشمند شده اند که میتوانند به صورت خودکار تشخیص دهند که ارسال کننده اس ام اس اسپم است. پس شما به عنوان صاحب یک وبسایت عموما برایتان به صرفه نیست که بخواهید از این سیستم استفاده کنید مگر زمانی که هزینه های جاری برایتان اهمیتی نداشته باشد.

تایید دو مرحله ای از طریق ایمیل هم همواره با دردسر های زیادی همراه بوده است. از خرابی و قطع شدن سرو ارسال ایمیل تا اسپم تشخصی داده شدن ایمیل شما توسط سرویس های ایمیل، همه و همه دلایلی است که به شما می گوید تا حد امکان از این روش استفاده نکنید و بنابراین استفاده از افزونه امنیت گوگل آث روش مناسبی است.

بررسی ویژگی ها و امکانات افزونه Google Authenticator

مزیت های افزونه Google Authenticator

مهم ترین مزیت های افزونه گوگل آث شامل:

  1. افزایش امنیت حساب کاربری
  2. استفاده در هر صفحه
  3. تولید شورت کد
  4. عدم نیاز به secret key
  5. به روز رسانی منظم
  6. جلوگیری از به سرقت رفتن اطلاعات شخصی کاربران
  7. در دسترس بودن برنامه اندروید و ای او اس و کامپیوتر
  8. تولید کد یکبار مصرف توسطه برنامه
  9. سرعت بالا در تولید کد یکبار مصرف
  10. بدون هزینه جانبی و کاملا رایگان
  11. بدون محدودیت در استفاده از برنامه

نحوه تست افزونه Google Authenticator

بعد از ورود به سایت، از منو ثبت نام یک کاربر بسازید و سپس از منو فعالسازی تایید دو مرحله ای، کیو آر کد را اسکن(یا کد را وارد برنامه google authenticator) کنید.

مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *