جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان افزونه احراز هویت با سامانه امتا

دانلود رایگان افزونه احراز هویت با سامانه امتا

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

 افزونه احراز هویت | افزونه احراز هویت با سامانه امتا | افزونه احراز هویت کاربران | افزونه ورود سریع با امتا

افزونه احراز هویت اِمتا

اگر شما هم میخواهید ورود و ثبت نام خود را در کمتر از سی ثانیه انجام دهید میتوانید از افزونه احراز هویت با سامانه امتا استفاده کرده و ورود و ثبت نام را فقط با چند کلیک تجربه کنید. امتا یک سامانه احراز هویت کاربران است که اطلاعات کاربران را ذخیره می کند و این امکان را فراهم می کند با استفاده حساب کاربری یکتا وارد سایت شما شوند. در ویدئو زیر به صورت خلاصه امکاانات و کاربرد افزونه امتا را توضیح دده ایم.


این افزونه امنیت وردپرس شماره تلفن کاربر و همچنین نام و نام خانوادگی متعلق به این شماره تلفن را از وب سرویس امتا گرفته و به عنوان کاربر جدید وارد سایت شما می کند. به این ترتیب دیگر نیازی نیست کاربر در سایت های مختلف کسب و کار ثبت نام کند. تمامی این مراحل به صورت خودکار انجام می شود شما فقط باید افزونه احراز هویت امتا را خریداری کرده و بر روی سایت خود نصب کنید.
افزونه امتا یک محصول ایرانی است که قابلیت دریافت کد ملی افراد را نیز دارد. جهت دریافت کد ملی افراد نیاز هست سطح دسترسی این مورد در پنل امتا فعال باشد. این افزونه وردپرس این امکان را به مشتریان خود می دهد که بدون کدنویسی از تمامی امکانات سرویس امتا که توسط وزارت صمت طراحی و پیاده سازی شده استفاده کنند.

توجه کنید در حال حاضر فقط شما می توانید به کد ملی و شماره تلفن و نام و نام خانوادگی افراد دسترسی داشته باشد که البته برای دریافت کد ملی شما باید سطح دسترسی مورد نیاز خود را در امتا طبق آموزش موجود در صفحه پیش نمایش محصول فعال کنید. برای دستیابی به دیگر اطلاعات کاربران شما ابتدا باید سطح دسترسی مورد نیاز را در پنل امتا فعال کنید. سپس یک تیکت برای ما ارسال می کنید و ما سطح دسترسی مورد نیاز شما را در افزونه اضافه خواهیم کرد.

توجه کنید آموزش کامل نصب و فعال سازی افزونه توسط ما آماده شده و به صورت ویدیو آموزشی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

افزونه امتا از خرید کاربران احراز هویت نشده جلوگیری می کند. بعد از احراز هویت بدون نیاز به پروسه زمانبر ثبت نام، امکان ورود سریع کاربران با سامانه امتا فراهم می شود.

امکانات و ویژگی های افزونه احراز هویت کاربران امتا

الزامات افزونه احراز هویت با سامانه امتا

1. سایت شما باید اینماد داشته باشد.
2. برخی از فایل های این افزونه با ionCube کدگذاری شده اند که لازمه آن فعال بودن Ioncube Loader در هاست میباشد.
3. نسخه PHP بایستی 7.4 به بالا باشد.

لازم به توضیح میباشد تمام سرورهای استاندارد امروزی این قابلیت ها را دارا میباشند.

افزونه امتا را بخرید و تنها با نصب آن اطلاعات کاربران را با سامانه امتا دریافت کنید، به این ترتیب کاربران بدون انجام روند ثبت نام می توانند وارد سیستم شوند. 

مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *