جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان افزونه آپدیت قیمت محصولات ارزی

دانلود رایگان افزونه آپدیت قیمت محصولات ارزی

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

افزونه نرخ ارز وردپرس | افزونه محصولات وابسته به نرخ ارز ووکامرس | افزونه آپدیت قیمت محصولات

معرفی افزونه آپدیت قیمت محصولات ارزی

با این افزونه به راحتی محصولات خود را به سایت های خارجی متصل کنید و نگران تغییرات قیمت، تخفیفات، گران و یا ارزان شدن آن نباشید. برای مثال اگر شما یک پیراهن زنانه را از فروشگاه ترندیول ترکیه با قیمت 150 لیر تامین کرده و در فروشگاه خود با واحد پول ایران به فروش می رسانید کاهش یا افزایش قیمت و موجودی آن به صورت خودکار به روزرسانی می شود تا دچار ضرر نشوید. این افزونه قدرتمند محصولات را با آخرین قیمت ارزی آنها در سایت مرجع به روز می کند. همچنین مطابق با نرخ فعلی ارز، قیمت ها را به پول ایران (تومان/ریال) تبدیل کرده و شما را از افزونه های تبدیل نرخ ارز بی نیاز می نماید و حتی قادر هستید مبلغ نهایی را با تغییرات دلخواه برای محصول خود قرار دهید. قیمت ها به صورت خودکار در فواصل زمانی مشخص شده به روز می شود و حتی می توانید محصولات متغیر خود را به صورت تفکیک شده به فروشگاه های جداگانه ای متصل کنید، یا اینکه هر محصول با رنگ یا سایز متفاوت را به رنگ و سایز متناظر خود در سایت مرجع متصل نمایید.
در حال حاضر فروشگاه های ترندیول، اسکیچرز، چیچک سپتی، نکست دایرکت و اِن اونبیر در این افزونه پشتیبانی می شود.

معرفی افزونه آپدیت قیمت محصولات ارزی

ویژگی افزونه به روزرسانی قیمت محصولات ارزی

در این قسمت به بررسی مهمترین ویژگی های افزونه آپدیت قیمت محصولات ارزی می پردازیم:

-آپدیت قیمت و موجودی

علاوه بر قیمت، وضعیت موجودی محصولات را نیز به روزرسانی می کند. می توانید تنظیم کنید که فقط قیمت آپدیت شود یا اینکه علاوه بر قیمت، وضعیت موجودی را نیز آپدیت نماید.

-آپدیت محصولات ساده و متغیر

می توانید علاوه بر محصولات ساده، برای محصولات متغیر خود نیز از این افزونه قدرتمند استفاده کنید. افزونه آپدیت قیمت محصولات ارزی علاوه بر قیمت پیشفرض محصول، قیمت همه متغیرهای آن محصول را نیز در دسترس شما قرار می دهد و می توانید به راحتی هر متغیر را به متغیر متناظر خود در سایت مرجع متصل کنید تا قیمت و موجودی هر متغیر را به تفکیک کنترل نمایید! دسترسی به قیمت متغیرها در سایت های ترندیول و نکست دایرکت فراهم است.

-به افزونه جانبی احتیاج ندارد

این افزونه پس از استخراج قیمت از سایت های مرجع، مبلغ را بر اساس نرخ فعلی ارز، به پول ایران (تومان/ ریال) تبدیل می کند. بنابراین لزومی ندارد برای تبدیل قیمت محصولات و یا اعمال تغییرات دلخواه در آن، از افزونه های جانبی تبدیل نرخ ارز استفاده نمایید. اما چنانچه قبلا از “افزونه محصولات وابسته به نرخ ارز ووکامرس MNS WooCommerce Rate Based Products” استفاده نموده اید و برای تبدیل نرخ ها فرمول های مختلفی ایجاد کرده اید و به هر دلیلی مایلید عملیات تبدیل پول توسط همان افزونه انجام شود جای نگرانی نیست. افزونه کشف قیمت ارزی به راحتی با افزونه ذکر شده در تعامل قرار می گیرد. عملیات استخراج قیمت ارزی محصول از سایت های مرجع را خود بر عهده گرفته و تبدیل نرخ ارز را به افزونه جانبی ذکر شده محول می کند.

قابلیت های افزونه به روز رسانی قیمت محصولات ارزی

افزونه آپدیت قیمت محصولات ارزی یک محصول ایرانی است و با کدنویسی تمیز و عالی و پشتیبانی رضایت بخش خدمت شما ارائه شده است.

نحوه کار با افزونه آپدیت قیمت محصولات ارزی

-تنظیمات افزونه آپدیت قیمت محصولات ارزی

در این تصویر نحوه تنظیم این افزونه فروشگاهی را مشاهده می کنید

تنظیمات افزونه به روز رسانی قیمت محصولات ارزی

نکته: این افزونه، نسخه ارزی افزونه کشف قیمت محصولات در ووکامرس است که ویژه کشف قیمت از فروشگاه های خارجی است. برای فروشگاه های ایرانی از همان نسخه استفاده نمایید

توجه:

* به دلیل تحریم، دسترسی عادی به اغلب فروشگاه های خارجی ذکر شده، از داخل ایران امکان پذیر نمی باشد. بنابراین جهت استفاده از این افزونه لازم است وبسایت شما روی سرور خارج از کشور قرار داشته باشد.

افزونه آپدیت قیمت محصولات ارزی، حاوی لایسنس راست چین بوده و فقط قابلیت نصب بر روی یک دامنه را فراهم می کند. اما برای استفاده در سایت های دیگر می توانید کد تخفیف دریافت نمایید.

با خرید و دانلود این محصول از راست چین از پشتیبانی واقعی کمتر از 24 ساعت و 6 ماه ضمانت بازگشت وجه (نقدی) بهره مند خواهید شد.

مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *