جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان افزودنی پیامک لیت پوینت IPPanel

دانلود رایگان افزودنی پیامک لیت پوینت IPPanel

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

افزودنی ارسال پیامک  IPPanel لیت پوینت

افزونه پیامک لیت پوینت، آی پی پنل یکی از مهم ترین اددان های افزونه رزرو لیت پوینت است که به شما این امکان را می دهد تا اعلانات مربوط به رزرو های خود را از طریق سامانه قدرتمند آی پی پنل ارسال نمایید. محبوبیت و شهرت بالای سامانه پیامکی آی پی پنل نزد کاربران وردپرس سبب شد تا ما نیز در جهت رفاه حال شما کاربران گرانقدر ، اددانی را برای افزونه لیت پوینت طراحی کنیم تا با خیالی آسوده، بتوانید جزئیات مربوط به رزروهای خود را در قالب پیامک برای مشتریان و کارمندان خود ارسال نمایید.

افزونه پیامک لیت پوینت، آی پی پنل اختصاصی وبسایت راست چین بوده و صرفا بر روی افزونه لیت پوینت سایت راست چین فعال می شود.

نکته مهمی که قبل از خرید باید مدنظر داشته باشید این است که این محصول بر روی نسخه 4.7.7 لیت پوینت فعال شده و امکان استفاده دارد ، لذا قبل از خرید این محصول مطمئن شود که نسخه لیت پوینت سایت شما 4.7.7 و بالاتر است.

افزونه پیامک لیت پوینت آی پی پنل، IPPanel

امکانات افزودنی ارسال پیامک لیت پوینت

افزونه رزرو و نوبت دهی لیت پوینت در نسخه جدید خود تحولات زیادی را شاهد بوده است که از آن جمله می توان به تغییر اساسی در نحوه ارسال اعلانات پیامکی و ایمیلی اشاره کرد.

  • این افزونه کاربردی با آخرین تغییرات لیت پوینت سازگار بوده و قابلیت های جذابی را برای شما به ارمغان آورده است.
  • امکان ارسال اعلان های پیامکی رزرو ، برای کارمند و مشتری و امکان ارسال اعلانات پیامکی رزرو به صورت شرطی ، از جمله قابلیهایی است که در نسخه 4.7.7 افزونه رزرو و نوبت دهی لیت پوینت شاهد آن هستیم.
  • این افزودنی با پشتیبانی کامل از شورتکدهای اختصاصی افزونه لیت پوینت به شما این امکان را می دهد تا جزئیات مربوط به رزروهای خود را به کامل ترین وجه ممکن برای مشتریان و کارمندان خود ارسال کنید.

در آینده نیز قصد داریم افزونه ارسال پیامک آی پی پنل را به ارسال سریع یا همان ارسال بر اساس پترن سامانه پیامکی مجهز کرده و خیال شما را از تحویل شدن پیام های ارسالی به مشتریان تان راحت کنیم.

 

مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *