جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان افزودنی تایید شماره موبایل لیت پوینت، LatePoint

دانلود رایگان افزودنی تایید شماره موبایل لیت پوینت، LatePoint

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

افزونه تایید شماره موبایل | افزودنی تایید شماره موبایل | افزودنی تایید شماره موبایل لیت پوینت | افزودنی LatePoint

معرفی افزودنی لیت پوینت

افزودنی تایید شماره موبایل لیت پوینت یک افزونه وردپرس برای رزرو و نوبت دهی لیت پوینت است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا شماره موبایل مشتریان خود را قبل از رزرو، صحت سنجی کنند. این افزونه کاربردی می‌تواند کد تایید شماره موبایل را در قالب پترن برای مشتریان شما ارسال کرده و تا زمانی که مشتری، شماره موبایل خود را تایید نکرده باشد امکان ثبت رزرو را نخواهد داشت.

افزونه تایید شماره موبایل LatePoint، بدون نیاز به نصب اددان‌های پیامکی، امکان ارسال کد پترن برای تایید شماره موبایل را داشته و برای استفاده از آن نیازی نیست تا الزاما یکی از اددان‌های پیامکی لیت پوینت را نصب داشته باشید. اما اگر برای ارسال جزئیات رزرو‌های خود از یکی از اددان‌های پیامکی لیت پوینت استفاده می‌کنید این افزونه نیز با اددان پیامکی مورد استفاده شما کاملا سازگار است.

دموی افزودنی تایید شماره موبایل لیت پوینت

تایید شماره موبایل مشتریان ضمن اینکه به کسب و کار شما وجهه حرفه ای تری می‌بخشد، اجازه نمیدهد که هر کاربری با هر شماره ای اقدام به رزرو در سایت شما کند. پس از استفاده از افزودنی لیت پوینت، مطمئن می‌شوید هر کسی از مشتریان شما که اقدام به رزرو کرده است یک کاربر واقعی است.

این محصول با نسخه 4.7.0 و بالاتر افزونه لیت پوینت سازگاری کامل دارد و از تمام پنل‌های پیامکی ایرانی پشتیبانی می‌کند. به کمک این افزونه قادر خواهید بود تا تعداد ارقام کد ارسالی را تنظیم کرده و مطمئن باشید که پیامک ارسال شده حتی به شماره‌های بلک لیست نیز ارسال خواهد شد.

نکته ی بسیار مهمی که در استفاده از افزودنی تایید شماره موبایل لیت پوینت باید مدنظر داشته باشید این است که در قسمت مراحل رزرو در تنظیمات افزونه لیت پوینت، گام مربوط به تایید شماره موبایل، حتما و الزاما باید بعد از گام ورود اطلاعات باشد.

مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *