جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان افزودنی تایید شماره موبایل بوکنتیک

دانلود رایگان افزودنی تایید شماره موبایل بوکنتیک

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

افزودنی تایید شماره موبایل | افزودنی بوکنتیک | افزودنی Booknetic | افزودنی تایید شماره موبایل Booknetic

معرفی افزودنی بوکنتیک

افزودنی تایید شماره موبایل بوکنتیک(برای اولین بار در بوکنتیک و انحصاری نسخه ی راست چین) یکی از پرکاربردترین اددان‌های افزونه نوبت دهی بوکنتیک است که به شما این امکان را می‌دهد تا شماره موبایل مشتریان خود را قبل از رزرو، صحت سنجی کنید.
کسب و کارهای مختلف در روند فعالیت خود، همواره این دغدغه را دارند تا مطمئن شوند آیا کاربرانشان واقعی هستند یا خیر، بر همین اساس ممکن است برای تایید اعتبار کاربران خود، روش‌های متعددی را انجام دهنده که یکی از پرکاربردترین روش ها، تایید شماره موبایل مشتریان است تا از طریق آن بتوان مشتران واقعی را از مشتریان جعلی تشخیص دهند.

این افزونه کاربردی می‌تواند کد تایید شماره موبایل را در قالب پترن برای مشتریان شما ارسال کرده و تا زمانی که مشتری، شماره موبایل خود را تایید نکند امکان ثبت رزرو را نداشته باشد.

دموی افزودنی بوکنتیک

در تصویر زیر می‌توانید دموی افزودنی بوکنتیک را کامل ببینید.

دموی افزودنی بوکنتیک

افزونه بوکنتیک به عنوان یکی از قدرتمند ترین افزونه‌ وردپرس رزرو و نوبت دهی در وبسایت‌های وردپرسی، توانسته است تا کنون اعتماد بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. اددان‌های مختلف این افزونه، می‌توانند به راحتی نیاز هر کسب و کاری در حوزه رزرواسیون را برآورده سازند.
از آنجایی که تایید و صحت سنجی شماره موبایل کاربران، ممکن است دغدغه بسیاری از خریداران بوکنتیک باشد، بر آن شدیم تا اددانی را برای این افزونه طراحی کنیم تا بتوانید در کمتر از یک دقیقه شماره تلفن مشتریان خود را احراز هویت کرده و مطمئن شوید که کاربران شما جعلی نیستند.

ویژگی‌های افزودنی بوکنتیک

افزونه تایید شماره موبایل بوکنتیک، بدون نیاز به نصب اددان‌های پیامکی، با پشیتبانی از 5 سرویس پیامکی معروف و معتبر، امکان ارسال کد پترن برای تایید شماره موبایل را داشته و برای استفاده از آن نیازی نیست تا الزاما یکی از اددان‌های پیامکی بوکنتیک را نصب داشته باشید.
اما اگر برای ارسال جزئیات رزرو‌های خود از یکی از اددان‌های پیامکی بوکنتیک استفاده می‌کنید این افزونه نیز با اددان پیامکی مورد استفاده شما کاملا سازگار است. همچنین این اددان قابلیت تنظیم بخش ارسال پیامک سمت کاربر مثل تعداد ارقام کد تایید و یا وقفه ی ارسال مجدد را نیز به مدیر وب‌سایت می‌دهد.
تایید شماره موبایل مشتریان ضمن اینکه به کسب و کار شما وجهه حرفه ای تری می‌بخشد، اجازه نمی دهد که هر کاربری با هر شماره ای اقدام به رزرو در سایت شما کند. پس از استفاده از افزودنی تایید شماره موبایل بوکنتیک، مطمئن خواهید بود که هر کسی از مشتریان شما که اقدام به رزرو کرده قطعا یک کاربر واقعی است.
این محصول با نسخه 3.5.0 و بالاتر افزونه بوکنتیک سازگاری کامل دارد و از تمام پنل‌های پیامکی ایرانی پشتیبانی می‌کند.
به کمک این افزونه می‌توانید تعداد ارقام کد ارسالی را نیز تنظیم کنید.

مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *