جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان اسکریپت ایران کریپتو پرو + اپلیکیشن

دانلود رایگان اسکریپت ایران کریپتو پرو + اپلیکیشن

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

اپلیکیشن اندروید صرافی آنلاین ارز دیجیتال ایران کریپتو | اسکریپت و اپلیکیشن اندروید صرافی ارز دیجیتال ایران کریپتو | اپلیکیشن اندروید و اسکریپت ارز دیجیتال Iran Crypto 

معرفی پکیج ایران کریپتو پرو

پکیج ایران کریپتو؛ تمامی امکانات لازم برای راه اندازی سایت صرافی رمزارز را در اختیار شما قرار می دهد اسکریپت ایران کریپتو دارای اپلیکیشن اختصاصی است و می توانید در کنار سایتتان یک اپلیکیشن اندورید هم داشته باشید. کیف پول داخلی، خرید و فروش اتومات، واریز (دیپوزیت) اتومات، پشتیبانی از تمام رمزارز های کوینکس، قابلیت راه اندازی بازار آنلاین (قابلیت تریدینگ داخلی)،نرخ گیری اتومات تتر از چندین صرافی معتبر داخلی، برداشت دو مرحله، قابلیت زیرمجموعه گیری، احراز هویت اتومات با شماره ملی و موبایل، درگاه پرداخت نکست پی، پرداخت تنها با استفاده از کارت ثبتی کاربر، سیستم ارسال تیکت و … با اسکریپت حرفه ای ایران کریپتو قابل پیاده سازی است.

تمامی آنچه برای راه اندازی یک صرافی رمزارز نیاز است!

دانلود نسخه دمو اپلیکیشن

امکانات و ویژگی های اسکریپت ایران کریپتو پرو به همراه اپلیکیشن اندروید

توضیحات بیشتر در مورد محصول و همچنین معرفی کاملتر محصول را در این لینک می توانید مشاهده بفرمایید.

لطفا در نظر داشته باشید که اپلیکیشن بدون اسکریپت راه اندازی نمی شود. به عبارتی نصب اسکریپت پیش نیاز راه اندازی اپلیکیشن اندروید محسوب می شود. بعد از خرید به پشتیبانی تیکت زده و تا موارد نصب به صورت رایگان برای شما انجام شود و لایسنس شما فعال گردد. خروجی اپلیکیشن اختصاصی شما به نام و لوگو شما بین 3 تا 7 روز کاری زمانبر است. این زمان از وقتی محاسبه می شود که شما پس از خرید اطلاعات لازم جهت انجام کار را فراهم کرده باشید. خواهشمند است بلافاصله بعد از خرید به پشتیبانی تیکت بزنید تا کار شما زودتر در دستور کار قرار گیرد. در صفحه معرفی محصول سوالاتی که ممکن است برای شما به وجود بیاید مطرح شده و به آنها جواب داده شده است. لطفا قبل از طرح سوال آنها را مطالعه بفرمایید و در صورتی که پاسخ سوال خود را نیافتید خوشحال می شویم سوال خود را از طریق پرسش و پاسخ با در میان بگذارید.

کسانی که قبلا اسکریپت را تهیه کرده اند جهت دریافت کد تخفیف خرید پکیچ کامل با ما در ارتباط باشند.

مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *